|

مهاجم چلسی در رادار اتلتیکو

اتلتیکو به پیر امریک اوبامیانگ علاقه نشان داده است. 

لینک کوتاه کپی شد

اتلتیکو مادرید پس از صدور اجازه انتقال قرضی ژائو فلیکس به چلسی، به جذب پیر امریک اوبامیانگ از این باشگاه لندنی علاقه نشان داده است. چلسی قرار است دستمزد کامل ژائو فلیکس را طی 6 ماه آینده پرداخت کند و این یعنی باز شدن جا برای ثبت قرارداد یک مهاجم جدید در باشگاه اتلتیکو مادرید. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اوبامیانگ برای همکاری دوباره با توماس توخل تصمیم گرفت به چلسی ملحق شود اما با اخراج سرمربی آلمانی و ورود گراهام پاتر، همه چیز برای او به هم ریخت. اوبامیانگ نیم فصل دوم فصل گذشته را در بارسلونا گذراند و خاطرات بسیار خوبی از لالیگا دارد؛ آن هم پس از زدن 13 گل در 24 بازی اش با پیراهن بلوگرانا. 

اتلتیکو مادرید از طرف دیگر با خروج ژائو فلیکس و ماتئوس کونیا قطعا به یک مهاجم جدید نیاز خواهد داشت و دور از انتظار نیست به زودی شاهد رقم خوردن انتقال مهاجم 33 ساله گابنی به واندامتروپولیتانو باشیم. روخی بلانکوس تا این لحظه واکنشی از سوی چلسی دریافت نکرده است. اتلتیکو علاوه بر اوبامیانگ، به ممفیس دیپای هم علاقه نشان داده و احتمالا حداقل یکی از مهاجمان فصل گذشته بلوگرانا، نیم فصل دوم با پیراهن اتلتیکو مادرید به نیوکمپ برمی گردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها