|

11 بازیکن احتمالی تراکتور برابر استقلال

تراکتور در حالی به دیدار استقلال خواهد رفت که مهاجم این تیم غایب بزرگ تیم خمس خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

تراکتور هفته گذشته موفق شد استقلال را در تبریز شکست دهد و حالا در هوای سرد ورزشگاه آزادی، رودرروی شاگردان ریکاردو ساپینتو قرار خواهد گرفت؛ دیداری حیثیتی برای سرمربی پرتغالی استقلال که شکست در آن شاید سرنوشت کاری او را رقم بزند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ خمس اما برای این بازی تغییرات چندانی در ترکیبش نخواهد داشت و شاید یک مهره در خط دفاعی را تغییر بدهد و به جای پوریا آریاکیا، بازیکن دیگری را به زمین بفرستد.

نکته مهم اینکه تراکتور در این بازی محمد عباس‌زاده را در اختیار نخواهد داشت و او در آخرین جلسه تمرینی هم به دلیل مصدومیت حاضر نبود اما با این حال همراه تیم به تهران سفر کرده است.

* در خط دروازه، محمدرضا اخباری جایگاه مستحکمی دارد. او برابر استقلال البته چندان به خطر نیفتاد اما با نمایش مستحکم خود، شمایل یک کاپیتان واقعی را به نمایش گذاشت و امروز هم امیدوار است در مقابل مهاجمان پرتعداد استقلال بدرخشد.

* خط دفاعی تراکتور چهار نفره خواهد بود؛ محمد حسینی و هادی محمدی در پست دفاع مرکزی بازی می‌کنند و ماموریت آخرین سنگر دفاعی را برعهده خواهند داشت. در جناح راست محمد آقاجانپور گزینه نخست است و در سمت چپ پوریا آریاکیا به دنبال جایگاه ثابت خود خواهد بود. البته در تمرین یک هفته اخیر گاها ابوالفضل رزاق پور هم در این پست به میدان رفت.

* خط هافبک مهمترین ابهام تیم تراکتور است. صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز سه بازیکنی هستند که در بازیهای درون تیمی حضور داشتند تا تراکتور تنها تیم ایرانی با خط میانی تمام خارجی باشد.

* محمدرضا عباسی با نمایش خوب خود توانسته در ترکیب اصلی باقی بماند و در سمت راست نیز محمد قنبری اعتماد به نفس بیشتری دارد. به نظر می‌رسد مهاجم نوک رضا اسدی باشد که در قامت 9 کاذب ظاهر می‌شود. در غیر این صورت کاوه رضایی جای او را خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد حسینی، محمد آقاجانپور، پوریا آریاکیا، رضا اسدی، گوستاوو واگنین، صفا هادی، ریکاردو آلوز، محمد قنبری و محمدرضا عباسی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها