|

فینال سوپرکاپ اسپانیا؛ ال‌کلاسیکو در ریاض

با برد سخت بارسلونا مقابل بتیس، ریاض شاهد یکی از جذاب‌ترین ال‌کلاسیکوهای سوپرکاپ خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، بارسلونا به مصاف رئال بتیس رفت تا در یک دیدار سخت و هیجانی در ضربات پنالتی به برتری دست یابد و راهی فینال شود تا با رئال مادرید دیدار کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس؛ در این بازی بارسلونا 4 گل به ثمر رساند که ویدیوچک 2 گل آن را مردود اعلام کرد. آنسو فاتی و تراشتگن ستاره میدان بودند و بارسلونا مثل رئال مادرید به ضربات پنالتی نیاز داشت تا به فینال راه پیدا کند.

در تاریخ سوپرکاپ اسپانیا این هشتمین بار است که رئال و بارسا در این رقابت با هم دیدار می‌کنند. آخرین بار در سال 2017 سوپرکاپ شاهد ال‌کلاسیکو بود که رئال مادرید با مجموع برد 5 بر یک بارسلونا را در هم کوبید و قهرمانی را جشن گرفت.

بارسلونا پرافتخارترین تیم سوپرکاپ اسپانیا با 13 قهرمانی است و رئال مادرید که در 3 سال گذشته 2 بار فاتح این جام شده، 12 بار قهرمانی را بدست آورده است.

آنچلوتی با شکست ژاوی در فینال می‌تواند رئال را به سیزدهم قهرمانی در سوپرکاپ برساند و رکورد بارسلونا را تصاحب کند.

آخرین ال‌کلاسیکو که در این فصل برگزار شد، رئال

مادرید توانست با درخشش بنزما و والورده به برتری 3 بر یک دست یابد ولی اکنون همه چیز تغییر کرده و بارسلونا نیز تیم آماده‌تری شده است.

یکشنبه ریاض عربستان از ساعت 22 به وقت ایران شاهد یک ال‌کلاسیکوی جذاب خواهد بود و باید دید تقابل ستاره‌های کهکشانی‌ها و آبی‌اناری‌ها چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها