|

پرسپولیس دست روی بمب نقل و انتقالات گذاشت!

میلاد محمدی یکی از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی است.

لینک کوتاه کپی شد

با شروع نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران صحبت‌های زیادی درباره جابجایی بازیکنان و بازگشت چند لژیونر به فوتبال ایران مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که پیراهن «آاک یونان» را بر تن دارد با پیشنهاد رسمی چند باشگاه لیگ برتری برای بازگشت فوتبال ایران روبرو شده است. علاقه محمدی به پوشیدن پیراهن پرسپولیس و رابطه صمیمانه‌اش با یحیی گل محمدی باعث شده سرمربی سرخپوشان نسبت به جذب او امیدوار شود.

گل محمدی که لیست خرید و مازاد زمستان فصل جاری پرسپولیس را قرار است به باشگاه اعلام کند منتظر تصمیم قطعی مدافع تیم ملی ایران است تا او را جذب کرده و به پرسپولیس بیاورد.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس منتظر است پاسخ محمدی را شنیده و مذاکرات رسمی با او را برای عقد قرارداد به مدت یک فصل و نیم انجام دهد. ضمن اینکه دریافت رضایت‌نامه محمدی در صورت جدایی از باشگاه یونانی بر عهده خود این بازیکن است و پرسپولیس بخشی از این مبلغ را به محمدی خواهد داد.

حال باید دید مدافع تیم ملی ایران چه تصمیمی در مقابل پیشنهادات خود از باشگاه‌هایی همچون پرسپولیس و سپاهان اصفهان خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها