|

غایب قطعی رئال در بازی سوپرکاپ برابر بارسلونا

پس از انجام تست های پزشکی، مصدومیت لوکاس واسکز تایید شد، اما میلیتائو و کاماوینگا مشکل ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی با والنسیا از مصدومیت سه بازیکن خود خبر داد و حالا بعد از انجام تست های پزشکی مشخص شده که یکی از این سه بازیکن، مصدومیت جدی تری دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بر اساس آزمایش های انجام شده، لوکاس واسکز از ناحیه رباط سندسموز مچ پا دچار مصدومیت شده و برای بهبودی نیاز به یک و نیم ماه استراحت دارد.

این در حالی است که آزمایش های انجام شده روی میلیتائو هیچ مورد مشکوکی را نشان نمی دهد و او مشکلی برای همراهی رئال در الکلاسیکوی یکشنبه نخواهد داشت. این بازیکن در برزیلی در جریان بازی با والنسیا بعد از برخوردی که با بازیکن حریف داشت دچار سرگیجه شده و زمین بازی را ترک کرد.

ادواردو کاوامینگا بازیکن دیگری است که در بازی با والنسیا مصدوم شد تا حضورش در دیدار فینال سوپرجام اسپانیا در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. آزمایش های زانوی راست مصدوم او مشکل نگران کننده ای را نشان نمی دهند اما هنوز مشخص نیست که آنچلوتی می تواند این بازیکن را در برابر بارسا استفاده کند یا خیر.

رئال مادرید با برتری در ضربات پنالتی مقابل والنسیا راهی دیدار پایانی سوپر جام فوتبال اسپانیا شد. در دیگر دیدار سوپر جام هم بارسا توانست بتیس را به همین شکل شکست داده و حریف رئال در فینال شود. این دیدار روز یکشنبه در ورزشگاه ملک فهد برگزار می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها