|

آمار استثنایی یامگا در استقلال!

استقلالی‌ ها با بودن یامگا، خیالشان از ضربات پنالتی راحت است.

لینک کوتاه کپی شد

کامبک استقلال مقابل تراکتور، اجازه نداد تا آن‌ها اولین حذف شده بزرگ جام حذفی باشند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ استقلال که ابتدا در وقت‌های اضافه گل خورده بود، با دو پنالتی کوین یامگا شکست را به پیروزی تبدیل کرد. یامگا البته بخاطر تکرار پنالتی‌ها، مجبور شد در این بازی 4 بار پشت ضربه قرار بگیرد و 3 بار، موفق به گل کردن ضرباتش شود. در نهایت، استقلالی‌ها با دو گل از روی نقطه پنالتی، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رسیدند. یامگا در دو فصل اخیر علاوه بر بازی‌های خوب در استقلال، آمار فوق العاده‌ای در زدن ضربات پنالتی دارد.

  • موفقیت 92 درصدی

یامگا از زمان پیوستن به استقلال، پنالتی‌زن اول این تیم شد و تا امروز، پشت 12 ضربه پنالتی قرار گرفته است. او 9 بار در لیگ برتر برای استقلال پنالتی زده، یک بار در ضربات پنالتی پایان بازی جام حذفی پشت توپ ایستاده و در بازی جام حذفی امروز با تراکتور هم، دو پنالتی زد. از 12 پنالتی یامگا، فقط یکی تبدیل به گل نشده است. فصل پیش در بازی گل‌گهر و استقلال، محسن فروزان توانست پنالتی یامگا را مهار کند. 11 ضربه دیگر او در تمام مسابقات، تبدیل به گل شدند.

  • مرد لحظات حساس

استقلال سا پینتو در این فصل، آمار خوبی مقابل تیم‌های مدعی ندارد. آن‌ها در لیگ برتر، فقط موفق به شکست گل‌گهر شدند و در جام حذفی هم، توانستند تراکتور را شکست دهند. هر دو برد مهم استقلال، با پنالتی‌های دقایق پایانی یامگا به دست آمده‌اند. بازی با گل‌گهر، یامگا در وقت‌های تلف شده گل پیروزی استقلال را از روی نقطه پنالتی زد و بازی با تراکتور هم، او پس از پایان 120 دقیقه توانست نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد. علاوه بر دو برد حساس استقلال، در بازی با صنعت نفت هم یامگا در دقایق پایانی، زننده تک گل بازی از روی نقطه پنالتی بود.

  • قائدی وارد می‌شود

مهدی قائدی دور اول حضورش در استقلال، پنالتی‌های زیادی برای این تیم گرفت و آمار خوبی در این زمینه داشت. از زمان بازگشت به استقلال اما، او نتوانسته بود در حد انتظار ظاهر شود. دو پنالتی که قائدی مقابل تراکتور گرفت، دوباره موتور او را روشن کرده است. حالا استقلالی‌ها با داشتن یک بازیکن پنالتی‌گیر مثل قائدی و یک پنالتی‌زن دقیق به نام یامگا، می‌توانند نیم فصل دوم به گل‌های بیشتری از این روش برسند. تا زمانی که یامگا در استقلال باشد، هر پنالتی این تیم رسیدن به یک گل را تضمین می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها