|

تکذیب خبری مهم از نقل‌و‌انتقالات استقلال

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای، انتشار فهرست نقل و انتقالاتی را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تیم های لیگ برتری به دنبال تقویت خود هستند و استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست. آبی پوشان به دنبال تقویت خود در چند پست مختلف هستند و ریکاردو ساپینتو قرار است بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه معرفی کند تا مذاکرات برای جذب آنها آغاز شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در این میان، مشکل بزرگ آبی ها بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است. استقلال نتوانسته است مطالبات میلیچ و گابریله پین را پرداخت کند و از سوی دیگر، هنوز پرونده استراماچونی باز است و مشکل بزرگ مدیران تیم، پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی است.

در شرایط کنونی، استقلال حتی قادر به جذب بازیکنی مانند کاوه رضایی نیست که صحبت های زیادی درباره بازگشت او به جمع آبی ها شنیده می شود. با این حال، در روزهای گذشته لیست های متعددی از بازیکنان مختلفی در فضای مجازی منتشر شده و برخی مدعی شده اند که ساپینتو در پی جذب این نفرات است.

اخبار نقل و انتقالاتی که با بسته بودن پنجره آبی ها و مشکلات متعدد مالی، کذب بودن آن از قبل مشخص بود و حالا رسانه رسمی استقلال نیز با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به آن واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: برخلاف برخی گمانه زنیهای انجام شده، تا امروز هیچ گونه لیستی به منظور نقل و انتقالات نیم فصل از سوی سرمربی استقلال به باشگاه ارائه نشده و شایعات مختلف مطرح شده، فاقد اعتبار است.

در بخش پایانی بیانیه آبی ها نیز ذکر شده است: باشگاه استقلال قصد ندارد هر بار نسبت به این شایعات تکراری، واکنش داشته باشد و در صورتی که هر فعالیت نقل و انتقالاتی قطعی شود، از سوی باشگاه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها