|

(عکس) عذرخواهی ستاره تیم تراکتور از ساپینتو

ریکاردو آلوز پس از درگیری‌ لفظی‌ با ساپینتو در بازی روز گذشته، پس از پایان مسابقه از هموطن خود عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در دقیقه 20 بازی استقلال و تراکتور ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به‌خاطر خطایی که ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور روی هافبک آبی‌ها انجام داد به این بازیکن اعتراض کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اعتراض ساپینتو به آلوز که هم‌وطن او نیز هست، باعث شد تا شاهد یک درگیری لفظی میان آن‌ها باشیم. این موضوع سبب شد تا بیژن طاهری و خسرو حیدری به کنار زمین بیایند و از ساپینتو بخواهند آرام باشد. همچنین برخی بازیکنان تراکتور هم به سمت آلوز رفتند منتهی هافبک پرتغالی تراکتور دست بردار نبود و عبارت‌هایی را به زبان پرتغالی خطاب به ساپینتو به کار می‌برد. در ادامه، روزبه چشمی و سیاوش یزدانی در حمایت از سرمربی خود به‌سمت آلوز رفتند و درگیری شدیدتر شد.

1791131

با گذر از این ماجرا اما آلوز که متوجه رفتار نه چندان خوب خود در قبال سرمربی پرتغالی شده بود، از ساپینتو عذرخواهی کرد. هافبک پرتغالی تراکتور بعد از پایان نیمه نخست بازی با استقلال به سمت ساپینتو رفت و ضمن عذرخواهی از سرمربی استقلال به زبان پرتغالی از سرمربی استقلال دلجویی کرد.

آلوز با این رفتار حرفه‌ای خود به غائله پیش‌آمده خاتمه داد و در ادامه روند مسابقه نیز مسئله خاص دیگری پیش نیامد. آلوز و ساپینتو بعد از سوت پایان نیز ثانیه‌هایی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند تا مشخص شود مشکلی بین آن‌ها نیست.

1791132
1791133

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها