|

پیشنهاد 3 تیم به دو بازیکن پرسپولیس

دو مهاجم تیم پرسپولیس با پیشنهاد 3 تیم لیگ برتری مواجه شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شروع نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال در پرسپولیس با تصمیم مستقیم یحیی گل محمدی انجام می‌شود تا لیست ورود و خروج بازیکنان را برای ادامه مسابقات این فصل تنظیم کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ عملکرد ضعیف تعدادی از بازیکنان پرسپولیس باعث شده تا سرمربی سرخپوشان تصمیم قطعی‌اش را برای کنار گذاشتن آنها بگیرد.

در این بین بعضی بازیکنان پرسپولیس با پیشنهاداتی از سایر باشگاه‌ها روبرو شده‌اند تا بتوانند نیم فصل دوم به یکی از تیم‌های دیگر لیگ برتر بروند.

درخواست‌هایی که هنوز به طور رسمی در اختیار باشگاه قرار نگرفته است اما مدیر برنامه‌های مهدی عبدی و حامد پاکدل به باشگاه اعلام کرده‌اند فولاد، آلومینیوم اراک و مس خواهان جذب دو مهاجم فعلی پرسپولیس هستند.

دو مهاجم داخلی پرسپولیس در حالی روبروی در خروج باشگاه قرار گرفته‌اند که در نیم فصل اول به هیچ وجه نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند تا رفتن آنها دور از باور نباشد.

با این حال باشگاه پرسپولیس خواستار نامه نگاری مستقیم باشگاه‌های خواهان این دو مهاجم شده است تا شرایط آنها را بررسی کند. از سوی دیگر خروج هر یک را بر عهده گل محمدی گذاشته است تا درباره جدایی احتمالی دو مهاجم تیمش که جایی در تفکرات فنی او در هفته‌های گذشته نداشته اند تصمیم‌گیری کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت هم تصمیم خود برای جدایی قطعی یکی از این مهاجمان را گرفته است اما نفر دوم در صورت جذب گزینه‌های مورد نظر در خط حمله از این تیم به صورت قرضی جدا خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها