|

استقلالی سابق در رادار پرسپولیس!

گل محمدی برای سمت چپ خط دفاعی و میانی تیمش، به دنبال دو گزینه جذاب است.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گلمحمدی علاقه بسیاری به امید نورافکن، بازیکن سابق استقلال و فعلی پرسپولیس دارد، تا حدی که هم فصل پیش و هم در شروع این فصل، نورافکن همیشه یکی از گزینه‌های جدی گل محمدی برای سمت چپ پرسپولیس بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ اما تلاش‌های پرسپولیس برای جذب نورافکن همیشه ناکام ماند و این استقلالی سابق در سپاهان ماندنی شد تا تبدیل به یاغی جدید فوتبال ایران نشود. حتی رفتارهای حاشیه‌ای نورافکن در تقابل‌های رودررو با استقلال - از شادی گل جنجالی تا درگیری با وریا غفوری - باعث شد این شایعه که نورافکن در مسیر پرسپولیس است تقویت شود، اما این خبر همیشه در حد حاشیه ماند.

نورافکن در ۱۵ بازی سپاهان در نیم‌فصل نخست برای تیمش به میدان رفته و با به‌ثمر رساندن ۲ گل نقش کلیدی در موفقیت تیمش داشته و ژوزه مورایس حساب ویژه‌ای به روی او در پست دفاع چپ و هافبک چپ بازی کرده و همین مسئله باعث شده تا فرآیند انتقال او به پرسپولیس تقریباً غیرممکن شود، هر چند که گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس خواسته که تلاش خود را برای جذب امید نورافکن انجام بدهند.

یحیی گل‌محمدی بعد از امید نورافکن به دنبال جذب یک مدافع چپ ملی‌پوش دیگر است. میلاد محمدی، مدافع سابق راه‌آهن که بیش از ۶ سال است که از فوتبال ایران دور بوده و در لیگ روسیه و یونان کار خود را دنبال می‌کرده، بازیکنی است که سرمربی پرسپولیس امید دارد بتواند رضایت او را برای حضور در پرسپولیس در نیم‌فصل دوم جلب کند.
محمدی تحت قرارداد باشگاه آاِک آتن است اما با این وجود گل‌محمدی امیدوار است با توافق مدیران باشگاه پرسپولیس و باشگاه یونانی، مدافع ۲۹ ساله و ملی‌پوش آاِک آتن بتواند در نیم‌فصل دوم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود. میلاد محمدی در ۲ ماهه اخیر به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در ترکیب تیم یونانی به میدان نرفته و همین مصدومیت باعث مردد شدن سرمربی پرسپولیس شده است اما آنچه مشخص است اینکه یحیی گل‌محمدی در فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در پرسپولیس، بعد از نام امید نورافکن، اولویت دوم خود برای تقویت سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت را میلاد محمدی قرار داده و باید دید از میان نورافکن و محمدی، انتقال کدام بازیکن به پرسپولیس در بازار زمستانه نهایی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها