|

جدایی هافبک ملی پوش استقلال قطعی شد؟

برخی مسئولان باشگاه استقلال براین باورند که انتقال چشمی در این برهه از لحاظ مالی می‌تواند به سود آنها باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جدایی روزبه چشمی هافبک استقلال از لحاظ فنی لطمه بزرگی بر پیکره این تیم خواهد بود، اما ظاهراً برخی مسئولان باشگاه براین باورند که این انتقال در این برهه از لحاظ مالی می‌تواند به سود آنها باشد و درباره اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیز چطور باز خواهد شد، باشگاه استقلال هیچ اطلاع‌رسانی دقیق و رسمی نداشته است. گفته می‌شود شاید در این برهه نیاز به پرداخت بدهی استراماچونی نباشد در حالی که آخرین خبرها حکایت از پرداخت قطعی طلب این مربی ایتالیایی داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ البته اگر باشگاه استقلال در این مقطع نیازی به پرداخت بدهی استراماچونی نداشته باشد و بتواند با تعیین تکلیف پرونده مالی هرویه میلیچ و گابریل پین در نقل و انتقالات نیم فصل فعالیت کند شاید در ظاهر امیدبخش باشد اما پرداخت نکردن بدهی به این مربی ایتالیایی منجر به افزایش بدهی خواهد شد و همان‌طور که در ماه‌های گذشته نیز اتفاق افتاده، باز هم بر طلب این مربی از باشگاه استقلال افزوده خواهد شد و جریمه روی جریمه خواهد آمد!

با این حال شاید برخی مسئولان باشگاه استقلال که از آینده خود در این باشگاه اطمینان ندارند از چنین شرایطی استقبال کنند و بدون اینکه توجهی به پرداخت بدهی استراماچونی داشته باشند، با پرداخت بدهی پین و میلیچ به فعالیت در نقل و انتقالات بپردازند و کلی سر و صدا راه بیندازند اما جذب بازیکنان جدید تنها در شرایطی برای هواداران استقلال جذاب خواهد بود که همه سرمایه‌های این تیم حفظ شوند، نه اینکه برخی بازیکنان در نقل و انتقالات از استقلال جدا شوند و این تیم تضعیف شود.

برای مثال باید به روزبه چشمی اشاره کرد که در قراردادش با باشگاه استقلال ‌بندی وجود دارد که هر زمان از نقل و انتقالات با پیشنهاد خارجی مواجه شد می‌تواند با پرداخت مبلغی این باشگاه را ترک کند!

بدون شک اگر روزبه چشمی در نقل و انتقالات نیم فصل از استقلال جدا شود و به تیم دیگری برود، ولو اینکه مبلغ قابل توجهی از این انتقال عاید باشگاه استقلال شود، باز هم جدایی او یک شکست بزرگ برای مدیران باشگاه خواهد بود.

جدایی چشمی از لحاظ فنی لطمه بزرگی بر پیکره باشگاه استقلال خواهد بود، اما ظاهراً برخی مسئولان باشگاه استقلال براین باورند که فروش چشمی در این برهه از لحاظ مالی می‌تواند به سود آنها باشد در حالی که چشمی اکنون به یک بازیکن کلیدی در خط میانی استقلال تبدیل شده و حتی اگر سران باشگاه استقلال موفق به جذب یک هافبک خارجی ایده‌آل شوند باز هم جای خالی او در ترکیب استقلال پر نخواهد شد.

جدایی احتمالی چشمی در میانه‌های راه از تیم استقلال باب میل سرمربی هم نیست و حتی ساپینتو نیز به ماندن چشمی تا آخر فصل در استقلال تأکید دارد و بارها به مترجم خود گفته به مسئولان باشگاه استقلال بگوید که تحت هیچ شرایطی اجازه ندهند این بازیکن از استقلال جدا شود و به تیم دیگری برود.

این خواسته اما ممکن است در هیأت مدیره باشگاه استقلال وتو شود و اعضا به این نتیجه برسند که فروش چشمی در این مقطع به لحاظ مالی به سود آنها خواهد بود که اگر چنین تصمیمی اتخاذ شود استقلال و ساپینتو با یک شوک بزرگ فنی مواجه خواهند شد.

حال اگر سعید مهری یا زبیر نیک‌نفس اکنون در شرایطی بودند که می‌توانستند دغدغه‌های ناشی از جدایی چشمی از استقلال را از بین ببرند می‌شد رفتن این بازیکن به تیم‌های خارجی را توجیه کرد اما حقیقت این است که در فصل جاری هیچ یک از هافبک‌های دفاعی استقلال نتوانستند عملکرد امیدبخشی داشته باشند و عملاً چشمی بهترین بازیکن برای این پست به شمار می‌رود که جدایی‌اش ضربه مهلکی به خط میانی استقلال وارد خواهد آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها