|

پاتوسی دوباره آبی پوش می شود؟

اخبار منتشرشده درباره احتمال بازگشت آیاندا پاتوسی به استقلال به گوش می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

امروز یکی از سایتهای خبری مدعی شد که  آیاندا پاتوسی در مسیر جدایی از باشگاه فولاد قرار دارد و بر اساس شنیده‌ها مقصد احتمالی این بازیکن باشگاه سابقش یعنی استقلال تهران خواهد بود و احتمال معاوضه او با یکی از شاگردان ریکاردو ساپینتو وجود دارد!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ این خبر در شرایطی منتشر شده که مهمترین ابهام در این ماجرا، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال است و طبیعتا تا زمانی که محرومیت آبی‌ها برداشته نشود، طبیعتا خبری از فعالیت استقلال در نقل و انتقالات نخواهد بود. از طرف دیگر، علیرغم نیاز آبی‌ها به جذب هافبک بازیساز، بعید است پاتوسی گزینه ریکاردو ساپینتو باشد.

درست است که این بازیکن آفریقایی در روزهای خوبش، می‌تواند کمک بزرگی به تیمش کند اما مدتهاست که پاتوسی از دوران اوجش فاصله گرفته و یکی از دلایلی که جواد نکونام تصمیم به قطع همکاری با او گرفته، همین موضوع است.

ضمن آنکه نکونام و باشگاه فولاد مدتهاست با پاتوسی به مشکل خورده اند. یکی از دلایل آنها سبک زندگی نه چندان حرفه‌ای پاتوسی است و اضافه وزن عجیب پاتوسی به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند. 

به همین دلیل، استقلال حتی در صورت باز بودن پنجره نقل و انتقالاتش سراغ هافبک اسبقش نخواهد رفت و این خبر که منتشر شده بیشتر جنبه بازارگرمی است و سفارشی است تا اینکه بخواهد حقیقت داشته باشد.

رسانه یکی از ابزارهای ویژه نقل و انتقالات و بالا و پایین بردن قیمت بازیکنان در فصول نقل و انتقالات است و بعید نیست تیم پیدا کردن برای پاتوسی، استراتژی برخی جریان های رسانه ای مرتبط با ایجنت ها باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها