|

حذف نفت مسجد سلیمان از جام حذفی قطعی شد!

سازمان لیگ در تاریخ 18 مهرماه 1401 با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی محرومان جام حذفی را اطلاع رسانی کرده بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی نفت مسجد سلیمان و ملوان که مثل آخرین مصاف آنها در هفته پایانی نیم فصل اول در انزلی برگزار شد، یک مسابقه جذاب و تماشایی سرشار از موقعیت‌های حساس و نفس‌گیر روی دروازه هر دو تیم بود که درنهایت با پیروزی 3 بر 1 شاگردان ابراهیم اشکش به پایان رسید تا این مربی پس از سه شکست متوالی در مسابقات لیگ برتر کمی مزه آرامش را هم چشیده باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ با این حال تصمیم سرمربی تازه وارد مسجدسلیمانی‌ها در استفاده از علی کیانی‌فر در نیمه دوم سبب شد تا همه چیز دوباره به هم بریزد. کیانی‌فر فصل گذشته در استقلال خوزستان به میدان می‌رفت و در بازی جام حذفی اخراج شده بود. او اجازه حضور در مقابل ملوان را نداشت ولی با اشتباهاتی سریالی در اردوی مسجد سلیمان و استفاده از این بازیکن، حالا پیروزی ارزشمند آنها در انزلی تحت تاثیر قرار گرفته است.

نکته قابل توجه ماجرا اینکه سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران در تاریخ 18 مهرماه سال جاری با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی محرومان جام حذفی را اعلام کرده که در میان آنها نام علی کیانی‌فر هم دیده می‌شود. با این حال در هم ریختگی باشگاه نفت مسجد سلیمان سبب شده تا این موضوع مهم و البته آشکار از دید آنها پنهان بماند و حالا ملوانی‌ها بسیار امیدوارند که با حکم کمیته انضباطی به جای نفت مسجد سلیمان در یک هشتم نهایی جام حذفی حضور پیدا کنند.1791759روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در تاریخ 18 مهرماه با انتشار این اطلاعیه محرومیت علی‌کیانی‌فر بازیکن سابق استقلال خوزستان را اعلام کرده است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها