|

اسطوره فرانسه: رونالدو باید بپذیرد پیر شده

اریک کانتونا، سال‌های پایانی فوتبالیست را به مرگ تشبیه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان باعث شده انتقادات زیادی نسبت به این ستاره 37 ساله پرتغالی مطرح شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اریک کانتونا، ستاره سابق منچستریونایتد و فوتبال فرانسه یک نکته جالب درباره سال‌‌های پایانی فوتبالیست‌ها مطرح کرده است.

کانتونا ضمن انتقاد از رویکرد رونالدو در سال‌های آخر فوتبالش به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت که این مصاحبه را به نقل از مارکا می‌خوانید. دو نوع بازیکن باتجربه داریم. یک نوع می‌خواهد در هر مسابقه بازی کند چون فکر می‌کند هنوز 25 ساله است اما بازیکن باتجربه دیگر، به بازیکنان جوان کمک می‌کند و می‌داند که توانایی شرکت در هر مسابقه را ندارد. اگرچه می‌داند نوبتش به موقع فرا می‌رسد. ابراهیموویچ الان در میلان این کار را می‌کند. پیش‌تر هم مالدینی و گیگز این نقش‌ها را داشتند.

کانتونا ادامه داد: 

رونالدو نمی‌تواند تشخیص دهد که دیگر بازیکنی 25 ساله نیست. او مسن‌ شده و از بالا رفتن سنش آگاه نیست. رونالدو به جای ابراز ناراحتی برای بازی نکردن در هر بازی باید بپذیرد که خب، دیگر 25 ساله نیست و نمی‌تواند در همه بازی‌ها حضور داشته باشد اما باید با پذیرفتن شرایط، به جوان‌ترها کمک کند. من وقتی 30 ساله بودم دیگر نمی‌توانستم بدوم و این را پذیرفتم. روزی مرگ را هم خواهم پذیرفت. سخت است اما باید قبول کنم. اواخر دوران فوتبال مثل مردن است اما پیش از مردن پیر می‌شوید و پیر شدن را باید پذیرفت. همه چیز نمی‌تواند مثل دوران جوانی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها