|

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با سپاهان

در بازی حساس هفته شانزدهم برابر سپاهان روزبه چشمی را به عنوان تنها بازیکن محروم استقلال در اختیار نخواهد داشت

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که روزبه چشمی در طول مسابقات گذشته همواره جزو بازیکنان ثابت استقلال در قلب خط هافبک این تیم به میدان می‌رفت با توجه به دریافت اخطار در تبریز و چهار کارته شدن از همراهی استقلال در اصفهان محروم است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ به همین دلیل سرمربی استقلال در صحبت با اعضای کادر فنی اش در طول روزهای اخیر با جایگزین کردن نفراتی مثل زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور سعی داشت نفر جایگزین برای پست روزبه چشمی را انتخاب کند.

از افراد نزدیک به کادر فنی استقلال شنیده می‌شود زبیر نیک نفس، سعید مهری و مهدی مهدی پور کاندیدای اصلی بازی در پست روزبه چشمی هستند تا با ایستادن جلوی خط دفاعی مانع نفوذ هافبک‌ها و مهاجمان سپاهان به درون محوطه ۱۸ قدم و یا قطع توپ‌های بین هافبک و مهاجمان شوند. علاوه بر این تغییر اجباری با توجه به رسیدن محبی به شرایط مسابقه بابای هم از ترکیب بیرون می‌رود و مثلث هجومی استقلال باز هم دستخوش تغییر خواهد شد. در بازی قبلی یامگا، محبی و مطهری مثلث خط حمله استقلال را تشکیل می‌دادند.

شایان ذکر است؛ دیدار تیم استقلال و سپاهان جزو حساس‌ترین مسابقات این تیم در دور برگشت به شمار می‌رود که استقلال برای جبران باخت دور رفت نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد اما باز هم ساپینتو مجبور است ترکیب تیمش را برای چندمین بار در این فصل تغییر بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی