|

آمار عجیب تارتار در برابر گل محمدی

مهدی تارتار قرار است آمار خود مقابل یحیی گل محمدی را بهبود ببخشد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی و مهدی تارتار به عنوان دو سرمربی پرسپولیسی که در ظاهر ارتباط بسیار خوبی هم دارند، در شرایط های مختلف مقابل هم قرار گرفته اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ از لیگ دسته یک در قالب تیم‌های اکسین البرز و پارس جنوبی جم گرفته تا جام حذفی و لیگ برتر فوتبال ایران و طبیعی است که شناخت بسیار خوبی از هم داشته باشند. دو همبازی سابق در پرسپولیس روز جمعه قرار است برای چهاردهمین بار در لیگ برتر مقابل هم صف آرایی کنند.

یحیی گل محمدی و مهدی تارتار در لیگ برتر تا به امروز 13 بار با تیم‌های مختلف با هم تقابل داشته‌اند که در اکثر بازی ها یحیی گل محمدی پیروز شده است.

در 13 تقابل قبلی یحیی و تارتار، یحیی گل محمدی ۷ بار پیروز شده و 5 بار نیز دو مربی به مساوی رسیده اند تا در مجموع تارتار تنها صاحب یک پیروزی مقابل یحیی شده باشد.

نگاهی به آمار نشان می دهد تارتار در ۶ دیدار آخر خود برابر گل‌محمدی، در 4 بازی شکست خورده و اصلا وضعیت خوبی ندارد. از این رو باید دید در مصاف روز جمعه دو مربی چه نتیجه ای حاصل خواهد شد. 

اگرچه طبق آمار مهدی تارتار در دوران مربی‌گری خود برابر هیچ مربی به اندازه یحیی گل‌محمدی شکست نخورده اما نمی توان فراموش کرد تیم های تارتار در چند مقطع مانع از قهرمانی پرسپولیس شده اند که آخرین آن ها به فصل قبل برمی گردد. همان روزی که ۳ مساوی پیاپی استقلال، این شانس را به پرسپولیس داده بود تا اختلاف امتیاز با صدر جدول را کاهش دهد اما در بازی با ذوب‌آهن، پرسپولیس متوقف شد تا مهدی تارتار با کسب مساوی مقابل پرسپولیس، خیال استقلال را از بابت قهرمانی راحت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها