|

پرسپولیس هدیه رحمتی را پس می فرستد؟!

با توقف گل گهر برابر آلومینیوم، پرسپولیس بهترین فرصت را پیش رو دارد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حال حاضر نگرانی خود را بابت 30 امتیازی شدن گل گهر و داشتن یک رقیب نزدیک از یاد برده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ بهترین فرصت برای پرسپولیس در هفته اول دور برگشت مهیا است، جایی که این تیم در تهران با ذوب آهن روبرو می شود و تیم های استقلال و سپاهان در اصفهان و گل گهر و تراکتور در تبریز با هم مبارزه خواهند کرد.

پرسپولیس می تواند حالا فاصله ای زیاد با  رقبای خود در صدر جدول داشته باشد. اگر منطق را حاکم بدانیم باید پرسپولیس را صاحب شانس بالاتر برابر ذوب آهن دانسته و شانس تیم های رقیب در 2 بازی دیگر را برای بردن با هم برابر بدانیم.

اگر پرسپولیس برنده شود و سپاهان و استقلال مساوی کنند و گل گهر هم با تراکتور به مساوی برسد، جدول اینگونه خواهد شد: 1- پرسپولیس 35 امتیاز، 2 گل گهر 29 امتیاز، 3- سپاهان 28 امتیاز، 4- استقلال 28 امتیاز

حالت میانه برای پرسپولیس این است که برابر ذوب آهن برنده شود و گل گهر برابر تراکتور و یکی از 2 تیم استقلال و سپاهان برابر هم برنده شوند که در این صورت پرسپولیس 35 امتیازی و گل گهر 31 امتیازی و استقلال یا سپاهان هم 30 امتیازی شوند.

بدترین حالت برای پرسپولیس این است که برابر ذوب آهن امتیاز بدهد و گل گهر و یکی از 2 تیم استقلال و سپاهان برنده شوند که در این صورت پرسپولیس صاحب 32 یا 33 امتیاز شده و گل گهر 31 امتیازی و استقلال یا سپاهان هم 30 امتیازی می شوند.

با همه این شرایط باید ببینیم چه اتفاقاتی در بازی های هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر رخ خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی