|

استقلال به زودی نقل و انتقالات را شروع می کند

نشست مهمی بین علی فتح‌الله‌زاده و ریکاردو ساپینتو در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

برگزاری این نشست طبیعی بود به این خاطر که نقل و انتقالات رمستانی آغاز شده و استقلال هم باید فعالیت خود را شروع کند. البته پنجره استقلال بسته است و علی فتح‌الله‌زاده به سرمربی نوید داده که تا پیش از بسته شدن پنجره زمستانی مجوز جذب بازیکن جدید از سوی باشگاه را خواهد گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ طرفین در این نشست در خصوص جذب بازیکنان جدید صحبت کردند و به توافقات مهمی دست پیدا کردند.

هم چنین علی فتح‌الله‌زاده با گفتن این جمله مهم پیش از سفر به دبی خیال ریکاردو ساپینتو را راحت کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال خطاب به ریکاردو ساپینتو گفت؛ اخباری که در فضای رسانه ای و مجازی مبنی بر تمایل وی برای بخدمت گیری مربیانی چون فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام دراین برهه از زمان به گوش می‌رسد، دروغ و شایعه است و به خاطر برهم زد جو تیم است. علی فتح‌الله‌زاده از ریکاردو ساپینتو خواست به این شایعات توجه نکند و با قدرت به کار خود ادامه دهد چرا که وی و دیگر اعضای هیات مدیره نیتشان حمایت از کلیه اعضای کادر فنی است نه تغییر اعضای کادر فنی.

ریکاردو ساپینتو هم با تشکر از مدیر عامل باشگاه استقلال به خاطر حمایت از اعضای کادر فنی قول داد او و همه بازیکنان تیم با همه توان در بازی‌های آینده ظاهر خواهند شد تا اختلاف ۵ امتیازی با تیم پرسپولیس را جبران کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها