|

شهاب زاهدی - پرسپولیس؛ بمب نقل و انتقالات؟!

یحیی گل‌محمدی برای جانشینی لوکادیا به دنبال بازیکن سابق پرسپولیس است؟

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا، سراغ عیسی آل کثیر رفت تا مهاجم مورد علاقه یحیی گل‌محمدی، دوباره شاگرد او شود منتهی دوری نسبتا طولانی‌مدت این بازیکن از مسابقات رسمی و همچنین وضعیت دیاباته که بین مصدومیتهایش هر از گاهی بازی هم می‌کند!، باعث شده که قرمزها دنبال یک مهاجم دیگر هم باشند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ اگرچه صحبتهایی درباره احتمال بازگشت علی علیپور به پرسپولیس مطرح شد اما بازگرداندن مهاجم ژیل ویسنته - که در بازی دیشب تیمش مقابل ویتوریا در لیگ پرتغال موفق به گلزنی شد - با توجه به قرارداد او با باشگاه پرتغالی منتفی شد تا قرمزها به فکر جذب یک مهاجم دیگر باشند.

دیروز نام یک مهاجم برزیلی به نام نیکولاس گودینهو به عنوان بازیکنی که پرسپولیسی‌ها به او پیشنهاد داده‌اند مطرح شد و حالا اسم یک بازیکن نام‌آشنا برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است.

طبق ادعای سایت csakfoci مجارستان، شهاب زاهدی مهاجم تیم پوشکاش احتمالا به پرسپولیس برخواهد گشت.

زاهدی که این فصل در 19 بازی، آمار 7 گل و 3 پاس گل را ثبت کرده در حالی به پرسپولیس لینک شده که تا پایان این فصل با پوشکاش قرارداد دارد و با توجه به قیمت یک میلیون یورویی او در ترانسفرمارکت، بعید است پرسپولیسی‌ها روی او دست بگذارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها