|

تاریخ بازی یاران رونالدو با یاران مسی در عربستان

تمرین تیم منتخب الهلال و النصر برای بازی با پاری‌سن‌ژرمن با حضور رونالدو برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فردا پنجشنبه در دیداری دوستانه در شهر ریاض به مصاف منتخب ستارگان دو تیم سرشناس این شهر یعنی النصر و الهلال می‌رود. این دیدار با توجه به انتقال اخیر کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان و تقابل او با لیول مسی در پاری‌سن‌ژرمن اهمیت و حساسیت زیادی دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ نخستین تمرین تیم منتخب ریاض روز گذشته زیر نظر «گالاردو» سرمربی آرژانتینی برگزار شد و بازیکنانی، چون رونالدو، متئوس پریرا، سالم الدوسری، لوئیز گوستاوو، محمد کنو، سامی الناجی، اندرسون تالیسکا، موسی مارگا و ... در این تیم حضور دارند.

ونالدو در این مسابقه کاپیتان تیم منتخب النصر و الهلال خواهد بود.

اما این مسابقه سی و هفتمین تقابل رونالدو و مسی در تاریخ محسوب می‌شود. آخرین دیداری که مسی و رونالدو برابر هم بازی کردند، ۸ دسامبر ۲۰۲۰ بود؛ زمانی که رونالدو با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا و یاران مسی صف آرایی کرد. اکنون بعد از گذشت بیش از دو سال، این دو اسطوره فوتبال جهان با تیم‌های متفاوت و در شهر ریاض با هم روبرو می‌شوند.

در ۳۶ بازی گذشته، تیم‌های مسی ۱۶ بار پیروز شدند و تیم‌های رونالدو ۱۱ بازی؛ در حالی که ۹ مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

مسی در تقابل با تیم‌های رونالدو ۲۲ گل به ثمر رسانده و رونالدو هم ۲۱ بار گلزنی کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها