|

حمایت پیشکسوت استقلال از ساپینتو

پیشکسوت استقلال می گوید قطعاً بازی استقلال در اصفهان می‌تواند در نتیجه گیری نهایی این تیم در انتهای فصل تاثیر زیادی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مصاف استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: قطعاً یکی از بازی‌های ۶ امتیازی استقلال در دور برگشت همین مسابقه مقابل سپاهان است. ما در بازی رفت سه امتیاز مقابل این تیم از دست داده ایم و حالا باید همان سه امتیاز را پس بگیریم تا با سپاهان بی‌حساب شویم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ وی ادامه داد: هر چقدر تیم استقلال در هفته‌های قبل از جام حذفی خوب بازی نمی‌کرد در بازی مقابل تراکتور در تهران نشان داد می‌تواند دوباره همان تیم قابل احترام و قدرتمند باشد. فقط بازیکنان باید دوباره خودشان را باور کنند.

فوتبالیست قدیمی استقلال اضافه کرد:

مشخص نبود چه اتفاقی افتاد که استقلال بعد از جام جهانی تا این اندازه بر هم ریخته و نامنظم فوتبال بازی می‌کرد. البته در بازی با تراکتور در جام حذفی هم خیلی کار تاکتیکی از استقلال ندیدیم اما لااقل بازیکنان فعل خواستن را درست اجرا کردند و توانستند برنده شوند. نباید این موضوع را از یاد ببریم که خواستن برای یک تیم فوتبال خیلی مهم است. وقتی شما نخواهید برنده باشید نمی‌توانید حریف تان را شکست دهید. استقلال در بازی مقابل تراکتور خواست و توانست بعد از گل خوردن، گل خورده را جبران کند و برنده شود.

کارگر جم درباره سپاهان توضیح داد:

این تیم جزو حریفان سرسخت و البته مدعی این فصل است. هرچقدر سپاهان در فصل گذشته حریف چندانی نبود که بتوان روی آن حساب کرد امسال تیمی است که استقلال باید آن را جدی بگیرد. اگر به دنبال تکرار قهرمانی هستیم باید این تیم را شکست بدهیم.

وی افزود:

با توجه به قدرت بدنی خوب بازیکنان استقلال که در دیدار قبلی آن را ثابت کردند ما تا دقیقه ۹۰ منتظر می‌مانیم تا استقلال برنده زمین را ترک کند. سپاهان تیم شکست ناپذیری نیست. می‌توان این تیم را شکست داد، فقط باید تمرکز داشت و باهوش عمل کرد.

کارگرجم درباره غیبت روزبه چشمی در این دیدار خاطرنشان کرد:

قطعاً روزبه چشمی جزو بازیکنان تاثیرگذار استقلال است. کسی که در آن وسط می‌ایستد و یک تنه با همه هافبک و مهاجمان حریف می‌جنگد اما می‌توان جای چشمی را پر کرد. استقلال هافبک‌های خوبی دارد که فقط باید تمرکزشان را بالا ببرند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه گفته می‌شود اگر استقلال در اصفهان ببازد موقعیت ساپینتو دوباره به خطر می‌افتد گفت:

اصلا نباید اینطور باشد. استقلال حتی اگر در اصفهان شکست خورد هم نباید به ساپینتو دست زد. این مربی تازه با بازیکنان جور شده. ما دیدیم در دیدار مقابل تراکتور چطور بازیکنان پشت سر مربیشان ایستادند و وقتی بازیکن پرتغالی به او حرفی زد از او حمایت کردند. اگر این اتحاد را از بین ببریم بیش از هر چیز استقلال لطمه می‌خورد. باید پای این مربی بایستیم و تا آخر فصل حمایتش کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها