|

پیش بازی سپاهان-استقلال؛ جنگ پرتغالی ها

فردا پنجشنبه 29 دی سپاهان و استقلال با هم دیدار می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در حساس ترین بازی هفته شانزدهم لیگ، جدال سرمربیان پرتغالی دو تیم دیدنی خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و در هفته شانزدهم مسابقات، سپاهان و استقلال به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته‌ شانزدهم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان-استقلال

تاریخ و زمان: پنجشنبه 29 دی 1401 ساعت ۱6:3۰

مکان: ورزشگاه نقش جهان

داوران: حسن اکرمی، فرهاد مروجی ،محمد راهی و ایمان کهیش / ناظر: علیرضا کهوری

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حال حاضر با بیست و هفت امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. سپاهان با هدایت ژوزه مورایس در این فصل با وجود اینکه در برخی از مسابقات آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفت، اما هنوز تیمی مدعی قلمداد می شود. آنها در نیم فصل اول فرصت این را داشتند که صدرجدول را تحت اختیار خود در بیاورند اما این مهم را از دست دادند تا در پایان نیم فصل اول مسابقات تیم سوم مسابقات باشند. با این حال نیم فصل دوم است که تکلیف قهرمان لیگ را مشخص می کند و مورایس به خوبی می داند که با شکست حریفی چون استقلال در شروع نیم فصل دوم می تواند انگیزه های تیمش را از گذشته بیشتر کند. در بازی پیش رو قطعا شاهد ارائه یک بازی تهاجمی از سوی سپاهان برای کسب سه امتیاز خواهیم بود.

در سوی مقابل تیم استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو قرار دارد. آبی های پایتخت با روحیه ای خوب پا به این مسابقه می گذارند. آنها در آخرین مسابقه خود در رقابت های جام حذفی به مصاف تراکتور رفتند و موفق به شکست این تیم شدند و حالا به اصفهان می روند تا میهمان سپاهان باشند. علی رغم برخی صحبت ها در خصوص ساپینتو این سرمربی پرتغالی کماکان سکان هدایت استقلال را برعهده دارد و در نیم فصل دوم برای قهرمانی تیمش تلاش می کند. استقلال نیم فصل اول را خوب تمام نکرد و در هفته پانزدهم مغلوب تراکتور شد تا به رده چهارم جدول مسابقات سقوط کند و بیست و هفت امتیازی باقی بماند، به همین منظور، ساپینتو و شاگردانش در شروع دوباره لیگ می کوشند تا یک نتیجه خوب برابر سپاهان بدست بیاورند.

همه این صحبت ها به جذابیت این مسابقه خواهد افزود. ذکر این نکته نیز ضروری است که استقلال در بازی رفت در شروع لیگ از سپاهان شکست خورد و حالا ساپینتو به دنبال جبران بازی گذشته است. قطعا فردا شاهد یک بازی سخت، نفس گیر و تماشایی میان دو طرف خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها