|

3 تیم سیامک نعمتی را می خواهند

سیامک نعمتی در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته حامد پاکدل با مراجعه به ساختمان باشگاه پرسپولیس با بخشیدن مطالبات خود با مدیران باشگاه برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت به توافق رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ پاکدل در شرایطی به ساختمان باشگاه مراجعه کرد که پیش از این مراجعه به او اعلام شده بود که جایی در تفکرات یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم ندارد و سرمربی پرسپولیس نام او را در فهرست مازاد خود قرار داده است. اما این مهاجم ۳۱ ساله تنها بازیکن مازاد فهرست گل‌محمدی نیست، بلکه سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت نام سیامک نعمتی را هم در اختیار مدیران باشگاه قرار داده است.

نعمتی روز گذشته در مهم‌ترین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در آغاز راه نیم‌فصل دوم غیبت کرد تا مشخص شود که شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او از پرسپولیس در بازار زمستانه صحت دارد و مدافع - هافبک پرسپولیس بعد از ۶ فصل حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، باید به فکر انتخاب یک تیم تازه باشد و دیگر جایی در جمع بازیکنان پرسپولیس ندارد. سیامک نعمتی یکی از مهم‌ترین خریدهای پرسپولیس در دوره برانکو ایوانکوویچ بود و توانست در دوران حضور ۶ ساله‌اش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت افتخارات زیادی را به‌دست آورد.

مدافع - هافبک ۲۸ ساله پرسپولیس به خط پایان رسید/ قلم قرمز یحیی روی نام سیامک نعمتی؛ ۳ پیشنهاد مهم روی میز!

پایان حضور در پرسپولیس با ۹ قهرمانی!

سیامک نعمتی که در تیم پیکان تهران چهره شد و توانست خود را به فوتبال ایران معرفی کند و بعد از درخشش در جمع خودروسازان مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت و سرمربی پرسپولیس از مدیران باشگاه خواست که شرایط حضور او را در پرسپولیس فراهم آورند، در سالیان اخیر روزهای پرفراز و نشیبی را در پرسپولیس گذراند اما همواره با توجه به اینکه توانایی بازی در چند پست مختلف را داشت، مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ و سپس یحیی گل‌محمدی بود. نعمتی در دوره حضور ۶ ساله‌اش در پرسپولیس توانست ۴ قهرمانی لیگ برتر، ۴ قهرمانی سوپرجام و یک قهرمانی جام حذفی را تجربه کند.

مدافع - هافبک ۲۸ ساله پرسپولیس همچنین هم در سال ۲۰۱۸ و هم در سال ۲۰۲۰ در کنار سرخ‌پوشان پایتخت بود و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد تا ۲ نایب‌قهرمانی آسیا هم به رزومه او اضافه شود. سیامک نعمتی در دوره حضورش در پرسپولیس، ۱۶۸ بازی انجام داد که توانست ۱۶ گل بزند و ۱۳ پاس گل هم به نام خود به‌ثبت رساند.

نعمتی در فصل جاری (در لیگ برتر و جام حذفی) در ۲ بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و در ۹ مسابقه هم در نقش یار جانشین به ترکیب پرسپولیس اضافه شد اما نتوانست عملکرد خود فصول گذشته را داشته باشد و همین مسئله باعث شد تا یحیی گل‌محمدی برای نیم‌فصل دوم روی نام او خط قرمز بکشد.

مدافع - هافبک ۲۸ ساله پرسپولیس به خط پایان رسید/ قلم قرمز یحیی روی نام سیامک نعمتی؛ ۳ پیشنهاد مهم روی میز!

نعمتی شاگرد نکونام می‌شود؟

سیامک نعمتی در حالی در فهرست مازاد تیمش پرسپولیس قرار گرفته که ۳ پیشنهاد مهم روی میز دارد و در حال بررسی است. البته هنوز نعمتی با مدیران باشگاه پرسپولیس برای جدایی به توافق نرسیده اما گفته می‌شود این توافقات امروز نهایی خواهد شد و او به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه فعالیت کند.

باشگاه فولاد خوزستان مهم‌ترین متقاضی سیامک نعمتی است و جواد نکونام قصد دارد بعد از جذب مهدی شیری، سعید آقایی و احسان پهلوان، این‌بار سابقه همکاری با نعمتی را هم به‌دست آورد و سرمربی جوان فولاد قصد دارد تا با توجه به توانایی بازی سیامک نعمتی در چند پست مختلف، از او در ترکیب فولاد در پست‌های مختلف بهره ببرد. به جز فولاد، گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز دیگر باشگاه‌های متقاضی بازیکن پرسپولیس هستند اما گفته می‌شود در حال حاضر فولادی‌ها نسبت به سایر رقبای خود شانس بیشتری برای جذب سیامک نعمتی دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها