|

استقلال در اصفهان طلسم شکنی می کند؟

از آخرین برد استقلال مقابل سپاهان در نقش جهان 1378 روز می گذرد.

لینک کوتاه کپی شد

عقربه های ساعت، پایان دیدار استقلال و سپاهان را نشان می داد و همه منتظر بودند تا زاهدی فر سوت پایان بازی را به صدا دربیاورد. اما روی یک توپ گیری از بازیکنان آبی پوش، گادوین منشا پاس خوبی به آیاندا پاتوسی داد و این بازیکن آفریقایی با یک دریبل کشویی زیبا، مدافعین زردپوش را از سر راه برداشت و با شلیکی تماشایی، توپ را به طاق دروازه میزبان چسباند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ استقلال در نقش جهان، دیرهنگام ترین گل تاریخ رقابت های رو در رو را به ثمر رساند و پیروزی شیرینی را به دست آورد. آبی پوشان در روزی که مستحق پیروزی بودند و گل سالم علی کریمی نیز به شکل عجیبی از سوی داور بازی مردود اعلام شد، با گل دقیقه 90+7 پاتوسی، سه امتیاز شیرین را به دست آوردند تا به قهرمانی امیدوار شوند.

1793038

از آن روز به بعد، استقلال سه مرتبه دیگر راهی اصفهان شده ولی نتوانسته است برنده از زمین خارج شود. در لیگ نوزدهم، آبی پوشان با هدایت استراماچونی به مصاف حریف خود رفتند که آن دیدار با تساوی 2 – 2 به پایان رسید. قایدی و دیاباته برای آبی ها و گولسیانی و نورافکن برای سپاهان گلزنی کردند. دیداری که زاهدی فر خطای هند جنجالی کی روش استنلی را پنالتی تشخیص نداد.

در لیگ بیستم آبی ها با هدایت محمود فکری به مصاف سپاهان رفتند. دیداری که زمینه های اخراج این سرمربی را فراهم کرد. آبی پوشان آن بازی را با گل های سجاد شهباززاده و سروش رفیعی به حریف خود باختند و هفته پس از آن نیز برابر مس رفسنجان به تساوی رضایت دادند تا فکری کار خود را در این باشگاه از دست بدهد.

1793037

فصل قبل نیز استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی به مصاف حریف خود رفت که آن بازی با تساوی یک – یک خاتمه یافت. ابتدا محمد دانشگر روی ارسال دیدنی جعفر سلمانی دروازه میزبان را باز کرد و سپس گولسیانی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا آبی پوشان موفق به کسب پیروزی در اصفهان نشوند.

حالا و پس از گذشت 1378 روز از پیروزی استقلال با سوپر گل آیاندا پاتوسی، آبی پوشان با هدایت ریکاردو ساپینتو امیدوار هستند به طلسم ناکامی هایشان در نقش جهان پایان دهند و با کسب سه امتیاز، برای رقبا نیز خط و نشان بکشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها