|

قرارداد ستاره با النصر فسخ شد

شاهین بیانی در مورد وضعیت فعلی استقلال صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شاهین بیانی به شکست استقلال برابر سپاهان در هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر اشاره کرد و گفت: در روزی که استقلال می توانست با یک امتیاز اصفهان را ترک کند، تفکرات غلط ساپینتو باعث شد تا این تیم یک امتیاز را هم از دست بدهد و حالا شرایطش در جدول بدتر از گذشته شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ وی ادامه داد: حالا باید استقلال منتظر بماند تا ببیند نتایج کلی هفته چگونه رقم خواهد خورد، آیا همه چیز به سود استقلال تمام خواهد شد یا شانس با استقلال یار است و نتایج تیم ها به گونه ای رقم می خورد که آبی پوشان را بیشتر از این دچار دردسر نکند.

کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد ریکاردو ساپینتو گفت:

عجیب است که یک سرمربی مدتهاست کنار یک تیم است، هر روز با آنها زندگی می کند، نوع تمرینات آنها را می بیند اما متأسفانه بعد از گذشت ۱۶ هفته هنوز نتوانسته به یک ترکیب ایده آل دست پیدا کند.

مدافع سابق آبی پوشان در ادامه انتقاد از انتخاب ترکیب این تیم گفت:

هر روز یک بازیکن جدید و این باعث شده تا بین بازیکنان هماهنگی و زوج سازی به وجود نیاید. استقلال به تفکرات ساپینتو باخت و نمی دانم این تفکرات تا چه زمانی در استقلال ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه تأکید کرد:

مدیرعامل استقلال به همراه اعضای هیئت مدیره باید یک تصمیم منطقی در مورد ساپینتو بگیرند، با این روند که سرمربی پرتغالی استقلال در پیش گرفته بعید می دانم آبی ها بتوانند حتی به نایب قهرمانی هم برسند. اشتباهات او در هر بازی باعث شده تا استقلال امتیاز از دست بدهد. آبی ها زیبا بازی نمی کنند، امتیاز نمی گیرند اما نمی دانم چرا سرمربی آبی پوشان اینقدر اصرار به تغییر در ترکیب هر بازی استقلال دارد.

وی در مورد مصدومان و محرومان استقلال هم گفت:

درست است که مصدومیت چند بازیکن کار را برای ساپینتو سخت می کند اما او با توجه به گذشت چندین ماه از حضورش در استقلال باید شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده باشد. برخی بازیکنان با لج بازی های او مدتهاست فقط تمرین می کنند و هیچ انگیزه ای هم ندارند. این اتفاق بد به استقلال ضربه زده و باعث شده امتیازات زیادی از دست برود.

بیانی در مورد گل هایی که رضایی در دیدار برابر سپاهان اصفهان دریافت کرد، گفت:

جوانی و کم تجربگی کار دست رضایی داد. البته در گل دوم او به سوی توپ رفت اما ضربه پنالتی محکم بود و به گل تبدیل شد اما در خصوص گل اول کم تجربگی او باعث گل خوردن استقلال شد و حالا متوجه می شویم که نبود یک دروازه بان باتجربه چقدر در یک دیدار حساس تأثیرگذار است.

کارشناس فوتبال در ادامه به داوری این دیدار هم اشاره و خاطرنشان کرد:

در مورد قضاوت داوری نمی توانم حرفی بزنم، فشار بازی زیاد بود و درگیری ها و زد و خوردهای فوتبالی طبیعی بود اما در یک صحنه فکر می کنم مغانلو زمینه اخراج را داشت، حالا استقلال برای دیدار برابر ملوان به جز چهار مصدومی که دارد، دو بازیکن دیگرش را هم به دلیل محرومیت از دست می دهد و کار برای کادر فنی سخت تر می شود.

شاهین بیانی در پایان گفت:

امیدوارم ساپینتو لج بازی ها را کنار گذاشته و به بازیکنانی چون آمانوف که انگیزه های زیادی دارند ولی در ترکیب قرار نمی گیرند بازی دهد تا شاید همین بازیکن که مورد غضب ساپینتو قرار گرفته، بتواند نقش تعیین کننده ای در دیدار برابر ملوان داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها