|

بمب استقلال در نقل و انتقالات فعلا خنثی شد!

سپینتو خواهان جذب هافبک پرتغالی تراکتور است اما این باشگاه راضی نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته است و فعلا آبی‌ها نمی‌توانند قرارداد جدیدی را به امضا برسانند اما مدیران باشگاه پیگیر هستند تا هرچه زودتر پنجره باز شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ از این رو علی فتح‌الله‌زاده از ریکاردو ساپینتو خواسته تا بازیکنان مد نظرش را به او اعلام کند که اگر پنجره باز شد، با آنها وارد مذاکره شوند و قرارداد جدید ببندند.

تاکنون ریکاردو ساپینتو فقط نام یک بازیکن را برای تقویت خط هافبک به مدیریت باشگاه استقلال اعلام کرده و او هم کسی نیز جز ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور و بهترین پاسور لیگ برتر.

آلوز که با ۸ پاس گل بهترین پاسور لیگ محسوب می‌شود، به واسطه اینکه هموطن ساپینتو است ، رابطه خوبی با این مربی دارد. ساپینتو و آلوز بعد از دیدار جام حذفی استقلال و تراکتور نیز در ورزشگاه آزادی دقایقی با یکدیگر به گفت وگو پرداختند که همین موضوع واکنش مدیران تراکتور را در پی داشت.

حالا با اعلام علی فتح‌الله زاده مشخص شده که ساپینتو روی هافبک پرتغالی تراکتور نظر مساعدی دارد، اما چنین انتقالی بعید به نظر می‌رسد. با توجه به شرایط تراکتور و اینکه سرخ‌پوشان تبریزی روند روبه پیشرفتی را در پیش گرفته‌اند، پاکو خمس اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نخواهد داشت. از سوی دیگر قراردادی که آلوز با تراکتور امضا کرده نیز سفت و سخت است و این بازیکن چون مطالبات خود را دریافت کرده نیز به راحتی نمی‌تواند این قرارداد را فسخ کند.

با توجه به اظهارنظر مدیران تراکتور مبنی بر حفظ آلوز به نظر می‌رسد اولین تیر ساپینتو در نقل وانتقالات به سنگ خورده و امکان جذب آلوز توسط مدیران باشگاه وجود ندارد.

با این شرایط سرمربی استقلال باید برای تقویت خط هافبک خود گزینه های دیگری را مورد بررسی قرار داده و به باشگاه اعلام کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها