|

استقلالِ ساپینتو باید این 5 بازی را ببرد!

استقلال پس از شکست برابر سپاهان فرصت بسیار خوبی دارد تا از حریفان رده پایین جدولی امتیاز بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

دو شکست متوالی استقلال در لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان شرایط سختی را برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی و بازیکنان ایجاد کرده است. هواداران استقلال از اینکه تیم شان حالا 8 امتیاز از صدرجدول و پرسپولیس عقب افتاده دل خوشی ندارد و انتقادهایی به شرایط تیم مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ با وجود نتایج ضعیف استقلال در دو بازی گذشته اما دیدارهای آینده آبی ها هواداران را امیدوار می‌کند. استقلال بر اساس قرعه لیگ برتر در 4 بازی آینده با حریفانی مصاف می‌دهند که در پایین جدول قرار دارند.

شاگردان ساپینتو در هفته هفدهم مقابل ملوان به میدان می‌روند، آنها سپس با نفت مس کرمان بازی می‌کنند و در ادامه از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می‌کنند. بازی هفته نوزدهم استقلال نیز با پیکان تهران است. جالب اینکه در هفته بیست و یکم نیز استقلال مقابل نساجی قرار می‌گیرد که اگرچه یک تیم میانه جدولی است اما شکست دادن آنها نیز محتمل است. بی‌شک روی کاغذ شانس استقلال برای کسب پیروزی در این مسابقات بیشتر است.

اگرچه دیدار کردن با تیم های پایین جدولی خصوصا در نیم فصل دوم بسیار دشوار به نظر می‌رسد اما پرواضح است که ساپینتو و بازیکنان باید از فرصت ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. 4 بازی بعدی استقلالی‌ها شرایط ویژه‌ای را برای این تیم ایجاد کرده تا در جدول امتیازات خود را افزایش بدهند و دوباره به عنوان یک مدعی قهرمانی خودی نشان بدهند.

بی شک ساپینتو نیز اهمیت موفقیت در این مسابقات را بیشتر از هرکس دیگری درک می‌کند و تیمش را برای برد در دیدار با حریفان آینده به زمین خواهد فرستاد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها