|

جذاب ترین شایعه اطراف استقلال!

یکی از شایعات جذاب نقل‌وانتقالاتی مطرح شده درباره تیم استقلال، جذب احتمالی تیام است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در آغاز لیگ بیست‌ودوم به نظر می‌رسید در خط حمله تیم پرستاره‌ای باشد و حضور بازیکنانی مثل امیرارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و آرمان رمضانی باعث شد تا انتظارات نسبت به خط حمله آبی‌ها بالا برود، اما برخلاف تصورات در ۱۶ بازی استقلال در لیگ بیست‌ودوم تنها ۳ بار مهاجمان آبی‌پوش موفق به گلزنی شده‌اند که ۲ گل سهم امیرارسلان مطهری بوده و یک‌بار هم پیمان بابایی در نقش گلزن موفق به درخشش در ترکیب آبی‌ها شده و شهباززاده و رمضانی در فصل جدید ناکامی در گلزنی بوده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال360؛ ریکاردو سا پینتو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود در بازار زمستانه را تقویت خط حمله استقلال قرار داده و گفته می‌شود با وجود طرح شایعاتی درباره بازگشت احتمالی کاوه رضایی، سا پینتو به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است و با توجه به خالی بودن سهمیه جذب بازیکن خارجی، آبی‌ها مشکلی در این زمینه ندارند و در صورت تامین منابع مالی و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، ریکاردو سا پینتو می‌تواند به خواسته خود برسد.

بازگشت ستاره سنگالی به استقلال؟

مامه تیام یکی از موفق‌ترین مهاجمان خارجی تاریخ باشگاه استقلال است؛ مهاجمی که در دوره سرمربیگری وینفرد شفر به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست و دوره کوتاهی را در استقلال گذراند و فقط ۱۳ بازی برای استقلال انجام داد، اما در این ۱۳ بازی او توانست ۱۲ گل بزند و یک پاس گل برای استقلال بدهد که خاطره‌انگیزترین گل‌های تیام در دیدار برابر ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا بود که با هت‌تریک خود توانست زمینه‌ساز صعود استقلال شود.

تیام بعد از جدایی از استقلال روز‌های متفاوتی را گذراند و به لیگ امارات رفت و حضوری کوتاه‌مدت را در تیم عجمان داشت و سپس با حضور در سوپرلیگ ترکیه چالش حضور در تیم‌هایی مثل قاسم‌پاشا و فنرباغچه را پذیرفت که توانست در این ۳ تیم هم عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد. در سالیان اخیر استقلال مهاجمان نام‌آشنا و شاخصی را در اختیار داشته، اما با این وجود همچنان هواداران استقلال از تیام به عنوان الماس سیاه یاد می‌کنند و بدون تردید او در بین هواداران آبی‌پوش یکی از ۵ بازیکن خارجی برتر تاریخ باشگاه استقلال است.

«تیام» در استقلال؛ این انتقال شدنی است؟

مهاجم ۳۰ ساله و سنگالی از فصل گذشته به تیم کایسری‌اسپور پیوسته و با مجید حسینی و علی کریمی همبازی شده است و توانسته در تیم ترکیه‌ای هم روز‌های خوبی را تجربه کند. تیام برای کایسری‌اسپور در ۴۱ بازی به میدان رفته که توانسته ۱۴ گل بزند و ۷ گل بسازد که آمار قابل‌قبولی برای این مهاجم باتجربه به‌شمار می‌رود.

مامه تیام در یک ماه اخیر به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از ترکیب اصلی تیمش دور بوده و نتوانسته همراه کایسری‌اسپور باشد. هنوز یک فصل دیگر از قرارداد تیام با کایسری‌اسپور باقی مانده و بعید به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه استقلال بتوانند در زمینه دریافت رضایت‌نامه او موفق عمل کنند و شاید تنها راه‌حل آبی‌ها برای تقویت خط حمله تیم‌شان، خرید قرضی تیام باشد، اتفاقی که مشابه آن درباره محمد محبی و مهدی قایدی رخ داد. البته که باشگاه ترکیه‌ای نیاز مبرمی به حضور مامه تیام در ترکیب تیمش دارد و بازگشت این مهاجم سنگالی به استقلال، با وجود طرح شایعات و گمانه‌زنی‌ها، بیشتر شبیه به یک رویا برای استقلالی‌ها به نظر می‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها