|

انتقاد تند پیشکسوت استقلال از عملکرد ساپینتو

رضا حسن زاده پیشکسوت تیم استقلال در مورد شرایط این باشگاه صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا حسن‌ زاده درباره باخت تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: در بازی‌های اخیری که استقلال در مقابل تیم‌های تراکتور و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی انجام داده است، فوتبال زیبا و پر موقعیتی ارایه نکرده است. این فصل استقلال بازیکنانی خوبی جذب کرده و یک مربی خارجی هم دارد، اما بد بازی می‌کند. بازی‌های که انتظار داشتیم را از این تیم نمی‌بینیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان؛ وی افزود: اگر استقلال می‌خواهد از کورس قهرمانی عقب نماند دیگر نباید در هیچ مسابقه‌ای امتیاز از دست بدهد. در حالی که قرار بود با حضور این مربی خارجی استقلال فوتبال را زیبا بازی کند و نتیجه بگیرد، اما خبری از هیچکدام نیست، فوتبال زیبا و نه نتیجه.

*استقلال برای برتری مقابل حریفان هیچ پلن و نقشه‌ای ندارد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه چیدمان نفرات در زمین برای برتری مقابل حریفان خیلی مهم است، عنوان کرد:

استقلال در هر پستی بازیکنان خوبی دارد که مثلاً در پست دفاع چپ به غیر از  جعفر سلمانی ، بازیکنی مانند  ابوالفضل   جلالی  حضور دارد. بازیکنان باکیفیتی در تیم هستند، اما چیدمان خوبی در زمین صورت نمی‌گیرد. از سوی دیگر استقلال برای برتری مقابل حریفان هیچ پلن و نقشه‌ای ندارد. من متوجه نمی‌شوم که استقلال چطور بازی می‌کند و چه کاری قرار است انجام دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه بازیکن طراح باید در میانه زمین حضور داشته باشد، تصریح کرد:

اکثر بازیکنان خط میانی استقلال قدرتی هستند در صورتی که باید یک هافبک طراح و بازی‌ساز در وسط زمین برای خط حمله موقعیت سازی و خلق گل کند تا با خلاقیت بتواند گره بازی را باز کند. ساپینو هم بهانه دارد که این تیم را من نبسته‌ام و بازیکنان را من نیاورده‌ام. اینجا سوال پیش می‌آید که چطور این مربی اروپایی سرمربیگری استقلال را قبول کرده است.

*برخی بازیکنان برای پیراهن استقلال ارزشی قائل نیستند

حسن‌زاده درباره نیمکت شلوغ تیم فوتبال استقلال گفت:

استقلال بازیکنان خوب زیادی روی نیمکت دارد و این خودش استرس زیادی به بازیکنانی که بازی می‌کنند وارد می‌کند. این شلوغ بودن نیمکت و حضور نفرات خوب در یک تیم شاید عمدی نباشد. موضوعی هم که به ذهن می‌رسد این است که برخی از بازیکنان برای پیراهن استقلال ارزشی قائل نیستند.

ملی‌پوش اسبق کشورمان در مورد اشتباه  سیاوش یزدانی  در دادن پنالتی تاکید کرد:

یزدانی یک مدافع باتجربه است و نباید اصلاً در آن شرایط که مغانلو خطر جدی روی دروازه ایجاد نکرده بود، به این بازیکن نزدیک می‌شد و این خطای بچه‌گانه را مرتکب شود. یک سری اتفاقات بد و غیرقابل انتظار باعث می‌شود که تیم امتیازی به دست نیاورد.

*ملوان با روحیه خوبی مقابل استقلال قرار می‌گیرد

حسن‌زاده در پایان در خصوص دیدار هفته هفدهم استقلال مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی تهران خاطرنشان کرد:

تیم فوتبال ملوان چند هفته‌ای است که خیلی خوب نتیجه گرفته و از انتهای جدول کنده شد و هفته شانزدهم لیگ برتر هم ۳ امتیاز روحیه بخش را برابر پیکان گرفت، بر همین اساس وضعیت کنونی این تیم از نظر روحی و روانی بهتر از استقلال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها