|

اسطوره خستگی ناپذیر رئال مادرید

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج است.

لینک کوتاه کپی شد

درخشش مودریچ در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب تیم ملی کرواسی باعث شد که این تیم تا مرحله نیمه نهایی پیش برود و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اگر فرهنگ لغات کلمات فوتبالی را جستجو کنید مطمئنا نام و تصویر این بازیکن را در آن خواهید دید، چرا که او بدون شک جایگاه خاصی در تاریخ فوتبال دنیا دارد. 

او که در چند روز اخیر برای بهبود شرایط و کمی استراحت از ترکیب رئال کنار گذاشته شده بود، گلی تماشایی و باورنکردنی از بیرون محوطه جریمه در آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید به ثمر رساند. 

1761882

این هافبک کروات نگاهی به دروازه‌ای که لونین در آن قرار گرفته بود انداخت و سپس برای امتحان کردن شانسش با پای راست درنگ نکرد تا دروازه او را باز کند و مورد تشویق و تحسین هم تیمی‌هایش قرار بگیرد. 

او این گل تماشایی و زیبا را با تمجید از خودش و همچنین ضربه خوبی که به توپ زده بود جشن گرفت و جمله‌ای را مطرح کرد که به درستی تمامی دفعاتی که به توپ ضربه می‌زند را شرح می‌داد:«شاید به نظر برسد که کار تمام شده اما من برگشتم!»

بازگشت مودریچ به ترکیب رئال مادرید می‌تواند کمک زیادی به کارلو آنچلوتی در دیدارهای دشوار و فشرده پیش‌رو در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها