|

کریم بنزما در یک قدمی شکستن رکورد مسی

بنزما در دو بازی برابر بیلبائو در فصل جاری این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی مسی به حریف باسکی عبور کند.

لینک کوتاه کپی شد

امشب رئال مادرید در دیداری دشوار در سن‌مامس برابر بیلبائو قرار خواهد گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ رئال سه امتیاز از بارسا عقب است و دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد، ولی کسب پیروزی در ورزشگاه بیلبائو نیز ساده نخواهد بود. برای این مهم چشم امید رئال مثل همیشه به گلزنی کریم بنزماست و ستاره فرانسوی نیز متخصص گلزنی به بیلبائو است.

1794052

بنزما خاطره خوبی از آخرین حضورش در سن‌مامس دارد. 21 دسامبر 2021 رئال مادرید توانست در زمین بیلبائو با دبل کریم بنزما 1-2 برنده شود و در دقایق پایانی وقتی کارلو آنچلوتی تصمیم به تعویض کریم گرفت، هواداران بیلبائو ایستاده او را تشویق کردند. در تاریخ سابقه نداشته که سن‌مامس ایستاده برای بازیکنی دست بزند که بارها از او ضربه خورده است. بنزما در 27 رویارویی برابر بیلبائو توانسته 18 گل بزند و از این تعداد، 16 گل در 25 بازی لالیگا بوده است. تنها دو بازیکن در لالیگا برابر بیلبائو عملکرد گلزنی بهتر داشته‌اند. لیونل مسی در 27 بازی لالیگا 18 گل به بیلبائو زده و رونالدو نیز در 18 بازی توانسته بود 17 گل به حریف باسکی بزند. متوسط گلزنی رونالدو برابر بیلبائو خیره کننده و نزدیک به یک گل در هر بازی است.

1794053

کریم حالا این فرصت را دارد که در بازی امشب با یک دبل به رکورد گلزنی مسی برابر بیلبائو برسد و با یک هت‌تریک نیز رکورددار گلزنی به بیلبائو در لالیگا خواهد شد. او البته در صورت حضور در بازی برگشت مقابل بیلبائو نیز شانس رسیدن و گذر از رکورد مسی را دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها