|

5 بازیکن استقلال در مسیر خروج

شنیده شده قرارداد سنگین پدیده جوان استقلال باعث شده تا فتح الله زاده تصمیم به فروش او بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال در نیم فصل اول تعداد قابل ملاحظه‌ای بازیکن در اختیار داشت که عملا از وجود آنها آنطور که باید استفاده نکرد و به نظر می‌رسید سرمربی پرتغالی این تیم اعتقاد چندانی به این نفرات ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ در این خصوص وضعیت عزیزبک آمانوف با سایرین متفاوت بود چراکه از همان ابتدای فصل مشخص بود که این بازیکن در برنامه‌های سرمربی پرتغالی جایی ندارد. در ادامه نیز نام نفراتی مانند امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری، سیاوش یزدانی، سجاد شهباززاده و امیرعلی صادقی به‌عنوان نفرات مازاد مطرح شده که البته هیچ زمانی چنین لیستی به صورت رسمی مطرح و رسانه‌ای نشد.

در این بین و در جلسه روز گذشته ساپینتو با فتح‌الله‌زاده، به‌جز آمانوف نام ۳ بازیکن دیگر به نام‌های سجاد شهباززاده، سیاوش یزدانی و در کمال تعجب امیرعلی صادقی در لیست مازاد این سرمربی قرار گرفته و ساپینتو به مدیرعامل استقلال اعلام کرد برای نیم‌فصل دوم به آنها نیازی ندارد!

در این خصوص البته شنیده می‌شود استقلالی‌ها مایل هستند برخی بازیکنان دورمانده از تفکرات تاکتیکی سرمربی خود را با برخی نفرات از تیم‌های دیگر معاوضه کنند و اگر پیشنهاد خوبی هم برای بازیکنانی مانند سیاوش یزدانی برسد، هیچ بعید نیست معاوضه او را نیز در دستورکار قرار بدهند، درغیراین‌صورت بعید است جز سکوها در حین بازی‌های استقلال در لیگ و حذفی، جای دیگری به این بازیکن برسد.

البته درخصوص صادقی موضوع از این جهت عجیب است که این بازیکن یکی از بهترین‌های استقلال در پیش‌فصل بود تاجایی که در اردوی پیش از اعزام تیم ملی به جام جهانی به همراه تعدادی بازیکن جوان به اردوی تیم ملی هم دعوت شده و عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش گذاشت. درواقع بازیکنی تکنیکی و هم‌سن‌وسال محمد عمری(که این روزها به یک مهره قابل اتکا در ترکیب پرسپولیس بدل شده است) هرگز در اندیشه‌های سرمربی استقلال جای نگرفته تا استقلالی‌ها مجبور به خداحافظی با وی بشوند. به این بازیکن هفته گذشته اعلام شده بود که به دنبال باشگاه جدیدی باشد. همچنین درباره وضعیت شهباززاده نیز هر احتمالی وجود دارد چون او با استقلال تا پایان فصل قرارداد دارد و پیش از این هم بارها اعلام کرده بود تا پایان قراردادش در استقلال باقی خواهد ماند.

درنهایت درباره وضعیت سبحان خاقانی که نام وی برای لیست خروجی استقلال روز گذشته منتشر شده بود به نظر می‌رسد این بازیکن همچنان در اندیشه‌های ساپینتو قرار دارد اما به خاطر مشکلات قراردادی چه‌بسا اتفاقات به سمتی برود که خاقانی هم مجبور به جدایی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها