|

(عکس) خوشحالی فرهاد مجیدی در امارات جنجالی شد!

شادی عجیب مجیدی در کنار زمین در رسانه‌های اماراتی وایرال شد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از چهار شکست در پنج دیدار متوالی و کسب تنها یک پیروزی در جام حذفی و برابر تیمی از دسته پایین تر، وضعیت فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء با خطر روبرو شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ سرمربی جوان ببر‌ها به واسطه سال‌ها حضور در امارات، به خوبی می‌دانست که شکست‌های پیاپی در کشور‌های عربی، ممکن است منجر به از دست دادن شغل سرمربی آن تیم شود.

با این وجود، مدیران اتحاد کلباء در صحبت‌های خود به حمایت از مجیدی پرداختند تا سرمربی جوان این تیم در فاصله یک ماه وقفه ادنوک لیگ به‌واسطه برگزاری جام خلیج فارس، تماما روی تمرینات تیمش تمرکز کند و برای شروع دوباره لیگ و تقابل سخت با الجزیره، تیمش را آماده کند.

پیش از تعطیلی لیگ امارات و پس از شکست دور از انتظار برابر خورفکان، بسیاری گمان می‌کردند که کلباء در شروع دوباره مسابقات و در تقابل با تیم قدرتمند و مدعی الجزیره نیز کاری از پیش نمی‌برد و صندلی فرهاد لرزان‌تر از قبل خواهد شد، ولی نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه تیم جوان مجیدی توانست دست به کار بزرگی زده و از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

چیزی که باعث شده سرمربی سابق استقلال مورد توجه رسانه‌های اماراتی قرار بگیرد، شادی‌ها و عکس العمل‌های خاص و ویژه اش به اتفاقات درون زمین است. در این فصل، هر گاه که کلباء موفق می‌شد دروازه حریفان را باز کند، مجیدی به یاد دوران بازیکنی خود به هوا می‌پرید و مشت‌هایش را گره می‌کرد و به شادی می‌پرداخت که این اتفاق در بازی با الجزیره نیز تکرار شد.

پس از اینکه احمد عامر پدیده این فصل کلباء و ادنوک لیگ امارات در دقیقه ۸۸ و روی کرنر ارسالی چیکالدائو توانست گل برتری ببر‌ها را وارد دروازه الجزیره و علی خصیف کند، هیچ یک از نیمکت‌نشینان این تیم قادر به مهار فرهاد نبودند و او به مانند روزگاری که درون زمین چمن از میان مدافعان فرار می‌کرد، در کنار زمین نیز استارتی انفجاری زد و با جا گذاشتن همه، به آسمان پرید.

نکته جالب در لحظاتی که فرهاد سر از پا نمی‌شناخت، یک برخورد شادی گونه با شاگردش بود که البته بر اثر هیجانات کنار زمین و خوشحالی سرمربی جوان کلباء با بازیکن تیمش بود. بعد از اینکه فرهاد چند متری را استارت زد و به آسمان پرید، عبدالعزیز حمد صالح به سراغ او رفت و قصد داشت با هول دادن فرهاد، شادی خود را با سرمربی تیمش تقسیم کند.

مجیدی نیز که از گل لحظات پایانی تیمش خوشحال بود، از آن شادی‌های خاص خودش را به نمایش گذاشت و با پس زدن دست عبدالعزیز حمد، فریاد شادی سر داد و پیروزی تیمش را جشن گرفت. صحنه جالبی که بار‌ها در رسانه های‌مجازی امارات دست به دست چرخید و آن‌ها از عبارت "احتفال حماسی" به معنای جشن پرشور فرهاد در کنار زمین یاد کردند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها