|

عدم توافق پرسپولیس با یک بازیکن

باشگاه پرسپولیس شرایط عجیبی را پیش پای سیامک نعمتی قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از اینکه یحیی گل محمدی به سیامک نعمتی و حامد پاکدل اجازه جدایی از این باشگاه را داد، مهاجم سرخ‌ها توانست بعد از توافق با مدیران این تیم از جمع سرخپوشان جدا شده و در ادامه به تراکتور پیوست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ماجرا اما برای سیامک نعمتی به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس که در لیست خروج این تیم قرار گرفته به شکل متفاوتی پیش می‌رود. نعمتی که اکنون چند تیم را خواهان خود می‌بیند و با توجه به ناراحتی احساسی که بابت این تصمیم و اجبار برای جدایی بعد از نزدیک به شش سال از پرسپولیس برایش شکل گرفته، هنوز نتوانسته به توافق با مدیران تیم دست یابد.

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده‌اند که او ضمن بخشیدن طلب یک و نیم میلیاردی‌اش، برای جدایی از این باشگاه باید مبلغی را هم به عنوان رضایت‌نامه پرداخت کند. موضوعی که باعث شده تا وی این پیشنهاد را رد کرده و مدعی شود وقتی در لیست کادر فنی قرار ندارد و از سوی گل محمدی در فهرست خروج قرار گرفته، دلیلی برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌ وجود ندارد.

نعمتی در این جلسه اعلام کرده با توجه به علاقه به این باشگاه و احترام به هواداران، مشکلی بابت بخشیدن طلب یک و نیم میلیاردی‌اش ندارد اما مسئله درخواست پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌ 4 میلیاردی با مخالفت وی همراه شده است.

این پافشاری از سوی باشگاه پرسپولیس در نهایت تا این لحظه منتهی به این شده که نعمتی با رد آن، مدعی شده تصمیمی برای جدایی نخواهد داشت و علی‌رغم عدم نیاز یحیی گل محمدی، به کار در این تیم ادامه خواهد داد.

باید دید در نهایت ماجرای شماره هشتاد و هشت پرسپولیس و مذاکره‌اش با مدیران باشگاه برای پایان همکاری به کجا خواهد انجامید و طرفین به چه توافقی دست خواهند یافت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها