|

10 گزینه جذاب بدون تیم در نقل و انتقالات لیگ برتر

در فاصله 2 روز مانده تا پایان نقل و انتقالات، تکلیف چند بازیکن هنوز نامشخص است.

لینک کوتاه کپی شد

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران با جابجایی‌های حداقلی بین تیمها در حال پایان است و هنوز شاید انتقال موردنظر هواداران بسیاری از تیمها رقم نخورده است. پنجره بسته استقلال و ناکامی پرسپولیس در جذب جانشین لوکادیا در کنار عملکرد نامطلوب سایر تیمهای مدعی، باعث شده تا پنجره نیم فصل انتقال‌های قطعی چندانی نداشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اما در فاصله دو روز تا پایان، هنوز احتمال انتقال‌های بزرگی در لیگ فوتبال ایران وجود دارد؛ انتقال‌هایی از تیمهای مدعی به دیگر باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر که شاید حتی در سرنوشت لیگ برتر هم تاثیر بگذارد و معادلات را تغییر و کفه ترازو را به سویی دیگر تغییر دهد.

البته همه چیز به این سادگی‌ها هم نیست و تمام این موارد با یکدیگر قابل مقایسه نیستند. چرا که از یک سو برخی انتقال‌ها به پرداخت رقم رضایت‌نامه بستگی دارد و انتقال‌های دیگری هم هستند که باشگاه باید بازیکن را آزاد کند تا او به تیم دیگری برود. بنابراین پیچیدگی وضعیت قرارداد بازیکنان، همه چیز را در نقطه ابهام قرار داده است.

با این توضیح که بازیکنان تحت قرارداد برای انتقال جدید در لیگ برتر باید تا ساعت 24 چهارشنبه قرارداد خود را فسخ کنند، نفرات مشهور باقی‌مانده در نقل و انتقالات را بررسی میکنم؛ بازیکنانی که احتمال جدایی و حضورشان در تیم جدید وجود دارد:

10. محمد نژادمهدی؛ معاوضه یا جدایی قطعی؟

مدافع 30 ساله سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی هم به دنبال جدایی بود اما در نهایت در سپاهان ماند و البته هیچوقت هم موردتوجه ژوزه مورایس قرار نگرفت. باشگاه سپاهان قصد داشت او را وارد معامله با سایر باشگاه‌ها کند و بازیکنان موردنظر را به خدمت بگیرند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. از مس کرمان، نساجی، تراکتور و... به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده می‌شد اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.

1722505

9. عزیزبک آمانوف؛ پایان کار بازیکنی دیگر از آسیای میانه

عزیزبک آمانوف 25 ساله فصل گذشته در حالی به استقلال پیوست که سرخپوشان پایتخت نیز شرزود تمیروف را جذب کردند اما خیلی زود مشخص شد که هر دو بازیکن از کیفیت لازم برای حضور در پرسپولیس و استقلال برخوردار نیستند. با این حال قرارداد آمانوف و عدم رضایت او بابت جدایی باعث شد تا حتی با حضور ساپینتو نیز استقلال او را حفظ کند. اما حالا به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی به هیچ وجه نسبت به ادامه حضور این بازیکن رضایت ندارد.

1718337

8. موسی کولیبالی؛ پیچیدگی حقوقی فسخ یک قرارداد

مدافع اهل مالی در 19 سالگی به ایران آمد و تا همین حالا نیز عملکرد درخشانی را با پیراهن استقلال خوزستان، سپاهان و فولاد ارائه کرده اما حالا جذب روبرتو تورس اسپانیایی و حضور کریستوفر کنت اتریشی باعث شده تا نکونام برای خرید مهاجم غیرآسیایی بعدی، ملزم به خروج کولیبالی و پاتوسی از لیست باشد. این در حالی است که کولیبالی برای خروج از فهرست خواستار پرداخت مطالبات و قرارداد خود است و همین موضوع کار فولاد را دشوار کرده است.

1689701

7. آیاندا پاتوسی؛ راهی نیست، فقط جدایی!

آیاندا پاتوسی در ابتدای فصل حضور دیرهنگامی در اردوی فولاد داشت و همین موضوع باعث خشم جواد نکونام شد و در نیم فصل گذشته نیز هرگز این دو به رابطه خوب قبلی بازنگشتند. مشکل او نیز مثل موسی کولیبالی است اما به هر حال جدایی این دو و حضور در تیمی دیگر، تیم مقصد را صاحب دو ستاره طراز اول خارجی خواهد کرد.

1740667

6. کاوه رضایی؛ شایعات و دیگر هیچ

کاوه رضایی در قرارداد خود بندی را گنجانده که بتواند در نیم فصل به راحتی راهی استقلال شود اما هنوز پیشنهاد سفت و سخت آبی‌ها به دست کاوه نرسیده است. همچنین شایعاتی در مورد پیشنهاد سپاهان برای جذب او وجود داشت که از سوی طرفین تائید نشدند. به هر حال کاوه این روزها در تمرینات تراکتور حضور دارد و باید دید که چه سرنوشتی را خواهد داشت.

1791021

5. محمد حسینی؛ شاید گل‌گهر - شاید تراکتور

سیدمحمد حسینی وینگر تیم سپاهان این فصل شرایط چندان خوبی نداشته و به همراه نژادمهدی و مظاهری، دو بازیکنی هستند که به احتمال زیاد جدا خواهند شد. او از گل‌گهر پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد در صورت جدایی، به این تیم خواهد رفت. اما در لیست پاکو خمس نیز نیاز به جذب یک وینگر دیده می‌شود.

1711551

4. رشید مظاهری؛ مقصد جدید گلر سابق استقلال؟

تصور می‌شد مظاهری تبدیل به گلر شماره یک مورایس در این فصل شود اما ورود نیازمند همه معادلات را تغییر داد تا رشید نیمکت‌نشین محض باشد. گفته می‌شد او راهی فولاد خواهد شد تا در این تیم حضور یابد اما هنوز این انتقال نهایی نشده است. مظاهری دوست دارد در تیمی باشد که فیکس بازی کند اما هنوز سپاهان راضی به جدایی او نشده است.

1720567

3. گادوین منشا؛ آقای گل را کسی نمی‌خواهد؟

گادوین منشا این فصل حتی یک گل هم برای مس رفسنجان نزده تا یکی از عوامل عملکرد نامطلوب شاگردان ربیعی در نقل و انتقالات لقب بگیرد. باشگاه مس رفسنجان مشکلی با جدایی گادوین منشا ندارد اما نکته مهم این است که هیچ تیم مهمی هم چندان خواهان منشا نیست و او حالا منتظر روز پایانی نقل و انتقالات و آخرین پیشنهادات است.

1714883

2. سیامک نعمتی؛ اول جدایی، بعد ...

سیامک نعمتی هنوز از پرسپولیس جدا نشده و مذاکرات به نتیجه مطلوب نرسیده است. پرسپولیس قصد ندارد به این سادگی او را از دست بدهد و سیامک هم که در فهرست مازاد قرار گرفته، راضی به پرداخت رضایت نامه نیست. تراکتور و گل‌گهر مشتریان جدی سیامک هستند و به نظر می‌رسد این بازیکن خوش‌تکنیک و شوتزن به همراه سیدمحمد حسینی، نفراتی هستند که نیم فصل دوم بین این دو تیم حضور خواهند داشت.

1784029

1. سیاوش یزدانی؛ شگفتی بزرگ نقل و انتقالات

مدافع شماره 7 و کاپیتان استقلال در آخرین بازی این تیم، ناگهان با خبر قرارگیری در لیست مازاد مواجه شد. البته پیش از بازشدن پنجره زمستانی هم در مورد او گمانه‌زنی وجود داشت و به نظر می‌رسید تراکتور یکی از مشتریان جدی او باشد اما همه چیز تا روز گذشته مسکوت ماند. حالا او تبدیل به سوال اصلی نقل و انتقالات شده و باید دید تا فردا ساعت 12 شب، این بازیکن چه سرنوشتی خواهد داشت.

1793490

علاوه بر این ده ستاره، بازیکنان دیگری هم هستند که امکان دارد در ساعات پیش رو مقصد جدیدی را برگزینند. مهدی هاشم‌نژاد هافبک تراکتور، احمد الجبوری و علی دشتی بازیکنان آلومینیوم، علی زارع هافبک مس کرمان، فرشاد محمدی‌مهر مدافع چپ مس رفسنجان و... بازیکنانی هستند که امکان دارد با پیراهن تیمی جدید عکس یادگاری بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها