|

(عکس) حرکت جنجالی فرهاد مجیدی در امارات!

فرهاد مجیدی که از تصمیمات داور دیدار تیمش برابر البطائح به شدت خشمگین بود، محل نشست خبری را با عصبانیت ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال اتحاد کلباء که تا دقایق پایانی دیدار برابر البطائح با ۲ گل پیش بود، به دلیل ۲ خطای پنالتی که عبدالعزیز حمد مرتکب شد، پیروزی را از دست داد و این دیدار با نتیجه تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ پنالتی دوم البطائح باعث اعتراض شدید فرهاد مجیدی و شاگردانش شد. در این صحنه که در دقیقه ۹۰ رخ داد، عبدالعزیز حمد مدافع اتحاد کلباء از چند متر خارج از محوطه جریمه اقدام به کشیدن پیراهن سکو گاساما کرد و سرانجام این بازیکن حوالی محوطه جریمه سرنگون شد و داور ابتدا یک ضربه کاشته به سود البطائح اعلام کرد و کارت قرمز را به مدافع کلباء نشان داد.

اما لحظاتی بعد، کمک داور ویدیویی به قاضی میدان اعلام کرد که خطا داخل محوطه جریمه رخ داده و داور وسط نیز بدون اینکه برای بازبینی صحنه به کنار زمین بیاید، به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید که این تصمیم با اعتراض مجیدی در جریان بازی و در نشست خبری همراه شد.

سرمربی جوان کلباء با حضور در کنفرانس مطبوعاتی و در شرایطی که چهره‌ای عصبانی و خشمگین داشت، گفت: به احترام خبرنگاران به کنفرانس مطبوعاتی آمده ام. جایی که در آن عدالت اجرا نشود، من صحبتی ندارم.

در شرایطی که مجیدی از اتفاقات رخ داده عصبانی بود و با دستانش علامت مخصوص فناوری کمک داور ویدیویی را نشان می‌داد، اظهار داشت: داور چگونه پنالتی دوم را گرفت؟ مگر VAR ندارند؟ خطای دوم یک متر خارج از محوطه جریمه بود.

فرهاد با ادامه اعتراض هایش به داوری گفت: در بازی قبل نیز یک خطای پنالتی الکی علیه ما گرفتند. شاید قانونی وجود دارد که ما از آن خبر نداریم. شاید هم داوران نتیجه بعضی از بازی‌ها را مشخص می‌کنند.

در نهایت و در شرایطی که مترجم عربی در حال ترجمه صحبت‌های مجیدی بود، سرمربی جوان کلباء با گفتن جمله: «متأسفم واقعا. من دیگر صحبتی ندارم» از جایش بلند شد و محل نشست خبری را ترک کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها