|

جواد نکونام پس از اخراج هم کنار نیمکت ماند!

جواد نکونام پس از اخراج هم کنار نیمکت تیمش حضور داشت اما ناظر بازی این موضوع را نادیده گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

طی 48 ساعت اخیر و با پایان بازی جنجالی پرسپولیس و فولاد، به اکثر اتفاقات و رخدادهای این بازی پرداخته شده و رسانه ها به شکلی کاملا تیزبینانه اتفاقات این بازی را رصد کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اما در این میان یکی از اتفاق هایی که کمتر به آن پرداخته شده بازگشت جواد نکونام به داخل زمین پس از اخراج او از سوی موعود بنیادی فر بوده است.

داستان از این قرار است که جواد نکونام سرمربی تیم فولاد به واسطه اعتراض های پیاپی به تصمیمات داوری در دقیقه 60 با تصمیم موعود بنیادی فر از بازی اخراج شد. نکونام ابتدا این تصمیم را نپذیرفت و با حرکات عجیب و غریب سعی کرد اعتراض خود را نشان دهد. تصاویر تلویزیونی به خوبی نشان می داد او به محض اخراج از زمین در حالتی عجیب سعی کرد کاپشن خود را از تن خارج کند و با فریادهایش به بنیادی فر اعتراض کرد.

جواد نکونام پس از اخراج و هنگام حضور روی سکوها نیز کاپشن خود را محکم روی زمین کوبید که هرکدام از این واکنش ها می توانست با واکنش گروه داوری مواجه شود. اما این اتفاق هم رخ نداد تا سرمربی فولاد از روی سکوها به هدایت بازیکنان و دستیارانش بپردازد.

اما جالب اینجاست نکونام، حدود دقیقه 84 بازی و در کمال تعجب از روی سکوها پایین آمد و به راهروی کنار زمین رفت تا بازی را از کنار نیمکت تماشا کند. از این رو و با احتساب 8 دقیقه وقت تلف شده بازی، نکونام حدود 14 دقیقه کنار زمین بود و آخر بازی هم از همان جا به علامت پیروزی مشت‌هایش را گره کرد.

گفتنی است وقتی پرسپولیسی ها این جا به جایی نکونام را دیدند و به این مساله اعتراض کردند، رفعتی به عنوان  ناظر بازی گفت:

اشکالی ندارد. دو، سه دقیقه آخر نکونام پایین آمده!

گفتنی است یکی از مباحث مورد اعتراض مجموعه تیمی پرسپولیس به گروه داوری همین موضوع است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها