|

یحیی یک پدیده دیگر رو می کند!

علیرضا بابایی در دیدار با فولاد نخستین بازی رسمی خود را برای تیم پرسپولیس انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بابایی مدافع راست تیم امید پرسپولیس که مثل بقیه بازیکنان تیم های پایه از سوی محسن خلیلی به یحیی گل محمدی معرفی شد، پس از چند جلسه تمرین با تیم اصلی آن قدر خوب کار کرد تا درنهایت گل محمدی او را انتخاب کرد و حتی نامش را در لیست بازی با ذوب آهن قرار داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بابایی اگرچه مقابل ذوب آهن بازی نکرد اما حضورش روی نیمکت از نظر روحی او را در بهترین شرایط قرار داد.

در این میان حضور دانیال اسماعیلی فر در منطقه راست دفاعی به عنوان بازیکن مورد علاقه گل محمدی، قطعا کار بابایی را سخت تر از بقیه می کند. همین موضوع باعث شد این ذهنیت ایجاد شود که وقتی گل محمدی به خاطر حضور و اعتماد بیش از اندازه به اسماعیلی فر از نام های بزرگی چون رامین رضاییان و سیامک نعمتی گذشت، طبیعی است که به این راحتی ها به بازیکنی چون بابایی اعتماد نکند اما جالب اینجاست که در بازی با فولاد بابایی وارد زمین و اتفاقا با دانیال اسماعیلی فر هم تعویض شد تا مشخص شود اگر آماده باشد می تواند در دفاع راست برای سرخ ها بازی کند.

در این میان مهم ترین بخش از بازی این بازیکن جوان، پرتاب های بلند اوت اوست که پرسپولیس به آن نیاز داشت. پس از علی علیزاده مهاجم دهه 80 پرسپولیس که به پرتاب بلند اوتهایش شهره بود و درنهایت هم راهی استقلال شد، پرسپولیس بازیکنی با این توانایی خاص نداشت.

بازیکنانی چون وحید امیری، علی نعمتی و بقیه اگرچه پرتاب های خوبی دارند اما پرتاب های بابایی کاملا متمایز است و می تواند در صورت حضور یک مهاجم بلندقامت برای یحیی و شاگردانش گره گشا باشد.

حالا باید دید سومین بازیکن منتخب آکادمی پرسپولیس می تواند مسیر موفقیت آمیزی را در این تیم پرستاره طی کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی