|

بهترین جانشین سیاوش یزدانی!

پیش بینی می شود در بازی مقابل مس کرمان، عارف غلامی پس از مدت ها دوری به ترکیب استقلال بر گردد.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین حضور عارف غلامی در ترکیب استقلال به دیدار با نساجی در سوپر جام و در کرمان بر می گردد. بعد از این بازی و پشت سر گذاشتن تعطیلات جام جهانی این مدافع در بازی دوستانه با هوادار مصدوم و از ترکیب استقلال دور شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیش از بازی با پرسپولیس گفته می شد، عارف غلامی به ترکیب تیم بر می گردد و در حالی که در تمرینات عمومی تیم شرکت کرده بود، دوباره دچار درد و متوجه شد، مصدومیت او جدی تر از این حرف هاست و باید بیشتر تمرینات اختصاصی پشت سر بگذارد. عارف غلامی هفته پیش هم بر اساس تصاویر مخابره شده در تمرین استقلال در تمرینات عمومی شرکت کرده بود، اما ریکاردو ساپینتو منتظر است این بازیکن از نظر بدنی به شرایط ایده آل برگردد تا دوباره به ترکیب تیم برگردد.

1796632امروز عارف غلامی در تمرین استقلال در صف اول می دوید و این بدین معنی است که آماده بازگشت به ترکیب تیم است و به نوعی برای بازی دوباره در ترکیب آبی ها لحظه شماری می کند. با بازگشت عارف غلامی در کنار سیلوا، روزبه چشمی به پست قبلی اش یعنی هافبک دفاعی بر می گردد. به نظر می رسد، این بازگشت شرایط استقلال را بهتر خواهد کرد، به این خاطر که استقلال با حضور عارف غلامی در قلب خط دفاعی و در کنار سیلوا بهتر بازیسازی را از عقب شروع می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها