|

یک شکست دیگر برای بارسلونا مقابل بایرن!

بایرن مونیخ در انتقالی ناگهانی بر سر انتقال قرضی کانسلو تا پایان فصل همراه با بند خرید به توافق برسد.

لینک کوتاه کپی شد

کانسلو که اکنون برای تست‌های پزشکی در مونیخ حضور دارد، انتظار می‌رود به زودی به طور رسمی از او به عنوان خرید جدید باواریایی‌ها رونمایی شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما گویا این تنها بایرن مونیخ نبوده که به دنبال جذب ژائو کانسلو در ژانویه بوده و بارسلونا نیز به او علاقه داشته است. به گزارش جرارد رومرو، بارسلونا همه چیز را جذب ژائو کانسلو در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی تحت کنترل داشت و با ژرژ مندس ایجنت بازیکن مذاکره کرده بود اما حرکت بایرن مونیخ برای این انتقال بسیار سریع و ناگهانی بود

فابریتزیو رومانو نیز تایید کرده که یک باشگاه اسپانیایی علاقه‌مند به کانسلو بوده است. به گزارش رومانو، ژائو کانسلو که از ترک منچسترسیتی ناامید بود، بالافاصله پیشنهاد بایرن مونیخ را پذیرفت. بایرن به دلیل مصدومیت نصیر مزروعی و احتمال جدایی بنجامین پاوار، برای این انتقال بسیار سریع عمل کرد. یک باشگاه اسپانیایی به دنبال جذب کانسلو بود اما حرکت باواریایی‌ها واقعا سریع بود و بالافاصله به توافق رسیدند.

همچنین به گزارش اسکای آلمان، بارسلونا قصد داشت ژائو کانسلو را به خدمت بگیرد اما مثلث یولیان ناگلزمان، حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه (مدیر فنی بایرن مونیخ)، این بازیکن پرتغالی را متقاعد کرد تا به بایرن مونیخ بپیوندد. اگرچه بند خرید موجود در قرارداد کانسلو 70 میلیون یورو تعیین شده اما در صورت علاقه بایرن به دائمی کردن این قرارداد، منچسترسیتی مشکلی با کاهش این مبلغ ندارد. همچنین انتظار می‌رود کانسلو فردا در بازی بعد بایرن مقابل ماینتس در دی اف بی پوکال، در ترکیب اولیه قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها