|

از پرونده پرسپولیس و لوکادیا چه خبر؟!

باشگاه پرسپولیس تا کنون در رابطه با روند شکایت رسمی خود از یورگن لوکادیا توضیحی ارائه نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدتهاست که لوکادیا به دلایلی شخصی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را ترک کرده و در این مدت از نظر رسمی هیچ اقدامی برای مواجه به این برخورد صورت نگرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ واقعیت این است هروقت خبرنگاران و اهالی رسانه در خصوص روند پرونده شکایت باشگاه از لوکادیا سوالی را از مدیران باشگاه و بخش حقوقی مطرح می کنند با پاسخ تکراری «درحال جمع آوری مدارک مستند هستیم» مواجه می شوند. گویی که قرار است این مدارک از منابعی جز قراردادی که بین طرفین امضا شده فراهم شود. درحالی که اگر قرارداد روشن باشد همه چیز به قراردادی که بین باشگاه و لوکادیا منعقد شده بستگی دارد و باشگاه با مفاد قرارداد می تواند حرف خود را در FIFA و محاکم انضباطی دیگر به کرسی بنشاند.

اما مشخص نیست در قرارداد چه بندهایی وجود دارد که برای شکایت از چنین فسخ قرارداد یک طرفه ای باشگاه این همه تعلل می کند و همچنان در حال جمع آوری مدارک است!

فراموش نکنیم یورگن لوکادیا مهاجم فصل جاری پرسپولیس بیش از ۴۰ روز پیش بدون هیچ دلیل قانونی تصمیم به ترک ایران گرفت و دست همه را در پوست گردو گذاشت و عجیب این که بخش حقوقی باشگاه همچنان در حال جمع آوری مدارک بوده و هیچ توضیح منطقی نیز بابت طولانی شدن این پروسه ارائه نمی دهد تا هر لحظه به ابهامات حقوقی این پرونده اضافه شود.

به هر حال به نظر می رسد پرسپولیس یکی از معدود باشگاه ها و تیم هایی است که چه در خصوص مسائل فنی و چه در مورد مسائل حقوقی و اقتصادی و تشکیلاتی خود را موظف به ارائه کوچکترین توضیحاتی نمی داند و همه چیز باید از این مجموعه بدون سوال و پیگیری پذیرفته شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی