|

کنایه گل محمدی به باشگاه استقلال!

یحیی گل محمدی از برنامه دیدارهای لیگ برتر اعلام نارضایتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با آلومینوم به نکته جالب اشاره کرد و با اعتراض به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، برنامه بازی ها را برای برخی تیم ها ناعادلانه تلقی کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یحیی گل محمدی در قیاس دو بازی پرسپولیس و استقلال و این که پرسپولیس چرا باید زودتر از استقلال بازی کند چنین گفت:

پرسپولیس روز جمعه بازی‌اش را انجام داد و فردا باید به مصاف آلومینیوم برود، در حالی که استقلال یک روز دیرتر بازی‌اش برگزار شد و روز پنجشنبه باید با مس بازی کند. من بارها از باشگاه خواستم که نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ صحبت داشته باشند. متأسفانه یکسری اتفاقاتی می‌افتد و برنامه‌ریزی‌های عجیب و غریبی برای تیم ما در نظر گرفته می‌شود و فقط تیم ما از این شرایط آسیب می‌بیند. من با خود سهیل مهدی هم صحبت کردم و از باشگاه هم خواستم که نسبت به این مسائل حساس‌تر باشند. مهم است که تیم‌ها با استراحت خوب و در یک ساعت خوب مقابل حریفان‌شان قرار بگیرند. نمی‌دانم درباره این مسائل چه اتفاقی می‌افتد و از قبل طوری برنامه‌ریزی انجام دادند که تیم ما باید چهار پنج روز بعد بازی کند و یک تیم دیگر یک هفته استراحت می‌کند. فکر می‌کنم حتی شرایط سخت‌تری در یک ماه آینده برای تیم ما اتفاق بیفتد. پیش‌برنامه‌هایی دادند که جای تأسف دارد و امیدوارم هرچه زودتر این مسائل برطرف شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها