|

امروز یک ستاره بارسایی خواهد شد!

ژاوی تایید کرد که احتمالا تا پایان امروز و بسته شدن پنجره انتقالات، یک بازیکن جدید جذب می شود.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا پس از پیروزی برابر خیرونا و شکست رئال مادرید برابر سوسیداد که باعث شد حاشیه امنیت کاتالان ها در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش یابد، فردا باید در یک بازی معوقه به مصاف رئال بتیس برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دیداری که در بنیتو ویامارین برگزار خواهد شد. دو تیم اخیرا در نیمه نهایی سوپرجام برابر هم به میدان رفتند که بارسا پس از تساوی 2-2 در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی برنده شد.

1796059

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «بازی اخیر برابر بتیس به ما در شناخت این تیم بسیار کمک کرد. پیگرینی مربی فوق العاده ای است و در همه تیم هایش تاثیر مثبت می گذارد. او به ندرت سیستم بازی تیمش را عوض می کند و معتقدم فردا با همان سیستم قبلی برابر ما قرار می گیرند. بتیس از بهترین تیم های اسپانیا در کار با توپ است و البته بدون توپ هم خوب بازی می کنند. بازیکنان سرنوشت‌سازی دارند و در بازی فردا در اختیار داشتن توپ، پرس مناسب و استفاده حداکثری از فرصت های گلزنی، کلیدی خواهد بود.»

ژاوی در مورد احتمال خرید لحظه آخری در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی گفت: «تمرکز من روی بازی فرداست و درگیر مساله خرید بازیکن نیستم ولی پس از بازنشستگی پیکه، جدایی ممفیس دیپای و هکتور بیرین، شاید امروز یک بازیکن جدید جذب کنیم و چیزی را رد نمی کنم. تحت هر شرایطی معتقدم تیمی که در اختیار دارم، قادر به رقابت برای فتح تمام جام ها خواهد بود.»

1796045

ثبت قرارداد گاوی به عنوان بازیکن تیم اول :«این واقعا خبر فوق العاده ای است و حالا همه چیز به نظر نهایی لالیگا بستگی دارد. قاضی به نفع ما حکم داده و در اختیار داشتن گاوی به عنوان بازیکن تیم اول بهترین اتفاق است. خوشبینم مشکل آرائوخو و بالده نیز حل شود. البته ما در مورد هیچکدام این بازیکنان نگران نیستیم چون عاشق بارسلونا هستند و هیچ قصدی برای جدایی نداشتند و ندارند.»

احتمال جذب سفیان آمرابط :«از او خوشم می آید و بازیکن خوبی است ولی در عضویت فیورنتینا قرار دارد و صحبت از بازیکن تیم دیگر درست نیست.»

مصدومیت دمبله: «خبر بدی بود. مصدومیت عثمان عضلانی است و همه چیز به حس خود او بستگی دارد. مصدومیت عضلانی حساس است و بازیکن اگر 100 درصد آماده نیست، نباید به میدان برگردد. او در بهترین فرم خودش بود و حالا باید کاری کنیم غیبتش به چشم نیاید، هرچند کار سختی است. بازیکنانی داریم که جای او را پر کنند ولی امیدوارم عثمان زودتر به میادین برگردد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها