|

آیا واقعاً پرسپولیس با امیدهایش تمرین کرد؟

در تصاویر منتشرشده از سوی رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس هم خبری از بازیکنان تیم اصلی نبوده

لینک کوتاه کپی شد

آیا تمرین امروز پرسپولیس بدون حضور بازیکنان اصلی این تیم برگزار شده است؟

به گزارش «شایانیوز» بعد از آنکه یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری جنجالی بعد از بازی پرسپولیس و آلومینیوم اعلام کرد که از هفته آینده با تیم امیدش در لیگ حاضر خواهد شد، کانال باشگاه پرسپولیس از این خبر داد که تمرین امروز پرسپولیس با حضور بازیکنان تیم امید برگزار شده است.

در تصاویر منتشرشده از سوی رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس هم خبری از بازیکنان تیم اصلی نبوده منتهی خبرگزاری فارس در دو گزارش متفاوت مدعی شده که بر خلاف ادعای رسانه پرسپولیس، بازیکنان اصلی هم در تمرین حاضر بوده‌اند.

این خبرگزاری ابتدا اعلام کرد که بازیکنان اصلی پرسپولیس هم در محل تمرین تیمشان حاضر بودند و در گزارشی دیگر، تیم رسانه‌ای پرسپولیس را متهم به سانسور کرد.

در بخشی از گزارش این خبرگزاری آمده است: سانسور عجیب خبری از سوی بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در راستای صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست خبری روز گذشته انجام شده تا به نوعی تائید کنند که سرمربی سرخ‌ها قصد دارد در بازی با نفت آبادان بازیکنان امید را به زمین بفرستد!

به نظر می‌رسد سانسور عجیب حضور بازیکنان بزرگسال پرسپولیس در خبر تمرین امروز برای تحت فشار قرارداد ارکان متولی فوتبال بوده اما چیزی که در واقعیت وجود دارد این است که امروز کلیه بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرده و تمرین کرده‌اند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها