|

استقلالی ها مانع پرسپولیس و یحیی!

یحیی گل محمدی دومین گام از مواجه با مربیان استقلالی را نیز لرزان برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد یحیی گل محمدی دقیقا همان راهی را می رود که فصل قبل پیمود. فصلی که پس از 5 سال پیاپی قهرمانی از اردوی سرخ ها خارج شد و بهای آن تغییرات زیاد در کادر بازیکنان و کادرفنی بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دستیاران یحیی گل محمدی از سوی منتقدان و فضای مجازی مهم ترین دلیل این ناکامی معرفی شدند و گل محمدی با تبرئه از تمام ضعف ها ماندگار شد و دستیارانش را تغییر داد. اما این فصل نیز به نظر می رسد قرار است همان راهی طی شود که فصل قبل پیموده شد. با این تفاوت که پرسپولیس از نظر پشتیبانی مالی و بضاعت بازیکن با فصل قبل قابل قیاس نیست و مدیریت باشگاه با جذب تمام نفرات مورد نیاز گل محمدی و جذب بهترین های لیگ، از نظر مالی نیز تمامشرایط موردنظر یحیی و شاگردانش را فراهم آورده است.

فصل قبل پرسپولیس با از دست دادن امتیازهای زیاد مقابل تیم هایی که مربیانشان سابقه حضور در استقلال را داشتند، قافیه را به استقلال باخت. به گونه ای که مرور بازی ها ونتایجی که در لیگ 19 به دست آمد نشان می دهد قهرمانی استقلال ماحصل امتیازهای فرهاد مجیدی در استقلال و نتایجی است که مربیان استقلالی مقابل پرسپولیس کسب کردد و امتیازهایی است که از یحیی گل محمدی گرفتند.

حال در بازی های نیم فصل دوم به نظر می رسد همین اتفاقات در حال رخ دادن است.

پرسپولیس در دو بازی پیاپی مقابل فولاد و آلومینوم با هدایت جواد نکونام و مهدی رحمتی که هر دو سابقه حضور در استقلال را دارند، از 6 امتیاز ممکن، 5 امتیاز را از دست داد و تنها یک امتیاز گرفت تا علاوه بر صدرنشینی سپاهان، فاصله امتیازی استقلال از 8 امتیاز نیز به 3 امتیاز برسد.

به هر روی در روزهای ناموفق یحیی گل محمدی در بازی های داخل و خارج از خانه، سپاهان و استقلال با مربیان پرتغالی خود نتیجه گرفته اند و در انتظار تکارا اشتباهات گل محمدی و از دست رفتن امتیاز پرسپولیس هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی