|

سود عجیب استقلال از بازگشت کاوه!

بازگشت کاوه رضایی به لیست تیم استقلال در ادامه فصل از لحاظ مالی نیز به سود باشگاه خواهد بود‌.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از تکراری‌ترین سوژه‌های پنجره نقل‌و‌انتقالاتی فوتبال ایران در نیم‌فصل، موضوع انتقال کاوه رضایی به باشگاه استقلال و فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه تراکتور تبریز است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، ستاره سابق آبی‌ها که در ابتدای فصل به عنوان یکی از بمب‌های نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه محبوبش برگشته بود، پس از امتناع بازیکنان مازاد ساپینتو از فسخ قرارداد در آستانه لیگ، مجبور شد تا نیم‌فصل در باشگاه دیگری که تراکتور بود، توپ بزند.

در تمام این مدت زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت کاوه رضایی به استقلال در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به گوش می‌رسید و در نهایت کاوه با فسخ یک‌طرفه قراردادش با تراکتور، مهر تاییدی بر این گمانه‌زنی‌ها زد.

حالا و در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شده و این باشگاه با جدایی سیاوش یزدانی مجاز به عقد قرارداد با یک بازیکن دیگر است، کلاف سردرگم بازگشت کاوه به استقلال روز به روز پیچیده‌تر می‌شود.

از یک سو اصرار مدیریت استقلال و کادر فنی این باشگاه به جذب یک بازیکن خارجی و از طرف دیگر محرومیت این باشگاه از ثبت قرارداد بازیکن خارجی غیر از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران به دلیل صدور رای استراماچونی، باعث شده تا کاوه رضایی نیز فعلا بلاتکلیف باشد.

این در حالی است که حالا با انتشار تفاهم‌نامه مدیریت وقت باشگاه استقلال با کاوه رضایی مشخص شده آبی‌های پایتخت در هر صورتی اگر موفق به بازگرداندن این بازیکن به لیست تیم نشوند، موظف به پرداخت ده میلیارد تومان به این بازیکن خواهند بود.

این در حالی است که در صورت حضور کاوه رضایی در لیست باشگاه استقلال، قرارداد او تا پایان لیگ بیست و دوم بدون آپشن‌های وابسته به عملکرد، ۱۲ میلیارد تومان خواهد بود.

در واقع اگر باشگاه استقلال کاوه را در لیست خود قرار دهد نه‌تنها از پرداخت غرامت ده میلیاردی به این بازیکن منفک می‌شود، بلکه با پرداخت تنها دو میلیارد تومان می‌تواند از این ستاره فوتبال ایران که کیفیتش، پاکو خمس اسپانیایی را در برابر مدیران تراکتور قرار داد، بهره‌مند شود.

حالا باید دید در روزهای باقی‌‌مانده چه سرنوشتی در انتظار باشگاه استقلال و کاوه رضایی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها