|

بارسلونا 3 - 0 سویا؛ چشمک ژاوی به لالیگا!

ژاوی با برد بارسلونا برابر سویا به رکورد فوق العاده پپ رسید.

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی در 46 بازی اولش در بارسلونا در لالیگا، 34 برد، هفت تساوی و پنج شکست داشته و به 109 امتیاز  رسیده تا با رکورد گواردیولا برابری کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ البته تیم گواردیولا با 128 گل زده و 39 گل خورده آمار بهتری از تیم ژاوی با 91 گل زده و 30 گل خورده داشت. البته بهترین رکورد تاریخ بارسلونا متعلق به لوئیز انریکه با 112 امتیاز شامل 36 برد، چهار تساوی و شش شکست است که تیمش 127 گل زده و 32 گل خورده داشت. جالب این که تیم ژاوی در میان این سه مربی، بهترین آمار دفاعی را داشته است.

در زمان ال کلاسیکوی دور رفت در لالیگا، بارسا شکست خورد و پنج امتیاز از رئال عقب افتاد اما پس از یازده هفته، بارسا سیزده امتیاز بیشتر از رئال کسب کرد و حالا با اختلاف هشت امتیاز نسبت به تیم آنچلوتی صدرنشین است. نکته ای وجود دارد که باعث می شود برخی تصور کنند که بارسا قطعا امسال قهرمان لالیگا می شود. در حقیقت در طول تاریخ هرگز نشده که بارسلونا در لالیگا با تیم دوم  به اختلاف هشت امتیازی برسد و قهرمان لالیگا نشود. از سویی هرگز نشده که رئال مادرید با صدرنشین لالیگا، هشت امتیاز اختلاف داشته باشد و قهرمان شود و همین مسئله باعث می شود که برخی تصور کنند که از همین حالا باید تیم ژاوی آماده برگزاری جشن قهرمانی لالیگای 23-2022 شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها