|

عقب نشینی یحیی از تصمیم جنجالی؛ عصبانی بود یه چیزی گفت!

واقعا عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و بحث بازی با امیدهایمان را مطرح کردم.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس نسبت به اظهارات جنجالی‌اش بعد از دیدار با آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، پرسپولیس در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (چهارشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت‌نفت است و شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از 2 بازی ناکامی در کسب پیروزی، برای بقا در کورس مدعیان و رسیدن دوباره به صدر جدول، به 3 امتیاز دیدار با صنعت‌نفت نیاز دارند. سرخ‌پوشان پایتخت ظهر امروز در مجموعه ورزشی شهید کاظمی آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با صنعت‌نفت برگزار کردند و سپس با پروازی چارتری عازم آبادان شدند تا یحیی گل‌محمدی بتواند در نشست خبری پیش از بازی شرکت کند.

نمایش نفت با امتیازاتش هم‌خوانی ندارد

یحیی گل‌محمدی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش با اشاره به سفر سرخ‌پوشان پایتخت به آبادان گفت: «همیشه آمدن به آبادان حس خوبی برای من داشته است. دیدن مردم باصفا و خونگرم آبادانی باعث احساس بسیار خوب برای همه ماست. این مردم لایق بهترین‌ها هستند. جا دارد درود بفرستیم به شهدایی که از ناموس و و وطن ما دفاع کردند. شروع جنگ از شهر آبادان بود و همین شهدا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیز ما به دست دشمن بیفتد».

گل‌محمدی درباره تغییر و تحولات نفت با ادسون تاوارس گفت: «بازی‌های زیادی را از تیم نفت دیده‌ام. با آمدن تاوارس این تیم متحول شده است و فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و تیم کاملی هستند. بازی‌هایی که از این تیم دیده‌ایم نسبت به امتیازاتی که جمع کرده‌اند، متفاوت است و می‌توانستند امتیازات بیشتری را کسب کنند».

سرمربی پرسپولیس با تمجید ویژه از عملکرد فنی نفتی‌ها توضیح داد: «تیم قابل احترامی هستند و قطعا فردا باید تمرکز خوبی روی کار فنی داشته باشیم تا به برد برسیم. با توجه به وضعیت جدول هم صنعت نفت و هم پرسپولیس به دنبال سه امتیاز هستند و فکر می‌کنم تقابل خوبی باشد. این تقابل دیدنی خواهد بود و امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهیم».

در 8 بازی از 9 مسابقه بعد از جام جهانی از داوری آسیب دیدیم!

یحیی گل‌محمدی با اشاره به نمایش‌های تیمش در 2 بازی اخیر و ناکامی در کسب پیروزی گفت: «در 2 هفته اخیر بردی نداشته‌ایم و قطعا کسب 3امتیاز بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد و امیدوارم به برد برسیم و برای نفت آبادان هم آرزوی موفقیت دارم. همه باشگاه‌های ایرانی از نظر امکاناتی در شرایط خیلی خوبی نیستند و وقتی صحبت از باشگاه‌های حرفه‌ای می‌کنیم این امکانات در باشگاه‌های ما برای فوتبال‌مان کم است».

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در واکنش به اشتباهات داوری پاسخ داد: «در 2 هفته اخیر از داوری ضربات خیلی بدی خورده‌ایم. بعد از جام جهانی ۹ بازی کرده‌ایم که در 8 بازی با سند و مدرک و فیلم، تیم من با مشکل داوری مواجه بوده است. در خیلی از بازی‌ها هم برده‌ایم ولی از داوری ضربه خورده‌ایم. ما خواستیم که آرامش در وجود داوران باشد و تمرکزشان به هم نخورد».

عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم

گل‌محمدی در ادامه انتقادات خود از عملکرد داوران گفت: «من شلوغ نکردم ولی همیشه به بازیکنان و باشگاه هشدار می‌دادم که وضعیت داوری به شکلی پیش می‌رود که نگران‌کننده است که اوج بی‌عدالتی در حق پرسپولیس رخ داد و اتفاقاتی رخ داد که امتیازات زیادی را در این دو هفته از دست بدهیم. من تلفنی و حضوری در این خصوص با باشگاه صحبت کردم».

یحیی گل‌محمدی درباره ادعای استفاده از بازیکنان امید هم توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: «بعد از بازی هفته گذشته صحبت‌هایی داشتم. واقعا عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و بحث بازی با امیدهایمان را مطرح کردم. البته معتقدم اگر با امیدهایمان هم کار کنیم چیزی از بازیکنان تیم اصلی کم ندارند و جایگاه آنها در آینده در تیم پرسپولیس خواهد بود».

متاسفانه برداشت‌های خوبی از صحبت‌های من نشد

سرمربی پرسپولیس با اشاره به برداشت‌های انجام شده از صحبت‌هایش گفت: «به هر حال صحبت هایی را مطرح کردم که وقتی طی روزهای اخیر درباره آنها فکر کردم، دیدم بحث فوتبالی است و ما متاسفانه در نهادهای فوتبالی به مشکل برخوردیم. اما برداشت خوبی از صحبت‌های من نشد و می‌خواستند از صحبت‌های من برداشت‌های غیر فوتبالی داشته باشند اما واقعا ارکان فدراسیون باید جوابگوی اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاد باشند زیرا تیم ما معمولی نیست که هر اتفاقی برایش رقم بخورد».

گل‌محمدی درخواستی ویژه از کمیته داوران داشت و گفت: «پرسپولیس یک تیم پرهوادار با ۴۰ تا ۴۵ میلیون هوادار است و نباید این اتفاقات باعث جریحه‌دارشدن احساسات هواداران ما شود که از فوتبال زده شوند. از همه مسئولان امر می‌خواهم خصوصا روی داوری تمرکز داشته باشند و اجازه ندهند حق هیچ تیمی ضایع شود».

فردا فقط «بیرانوند» را نداریم

یحیی گل‌محمدی با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس و حواشی ایجاد شده گفت: «به دنبال گرفتن امتیاز از گفتن این حرف‌ها نیستم و تنها به دنبال اجرای عدالت هستیم و همه مربیان این مهم را دوست دارند. این حق همه تیم‌هاست و امیدوارم اتفاقات خوبی در فوتبال ایران بیفتد. همه تیم‌ها استعدادهای خوبی در پایه ها دارند و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا فوتبال‌ ما پیشرفت کند».

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: «برای بازی فردا بیرانوند محروم است و مصدومی هم نداریم».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها