|

استقلال 9 امتیاز را مدیون بمب نقل و انتقالات است!

زدن دو گل توسط ستاره ریزنقش خط حمله استقلال ثابت کرد قائدی به فوق ستاره هواداران تیم تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قایدی مهاجم ریزنقش استقلالی ها که در ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی (از باشگاه الشباب الاهلی) با ارزش ۸۵۰ هزار یورو به تیم استقلال برگشت فصل قبل عملکرد ضعیفی در باشگاه اماراتی داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ قایدی از مجموع ۱۹ هفته مسابقات لیگ برتر استقلال تاکنون در ۱۸ بازی به مدت ۱۰۸۳ دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفته است. بازیکن ۲۵ ساله استقلال تاکنون در ۱۲ دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و در ۶ مسابقه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است. او در اولین بازی اش برای استقلال با یک گل و گرفتن یک پنالتی درخشید ولی پس از آن هرگز شباهتی به فوق ستاره استقلالی ها نداشت تا اینکه از بازی تراکتور در جام حذفی و گرفتن دو پنالتی تولدی دوباره داشت و اوجگیری اش را آغاز کرد.

نکته جالب توجه این است که غیر از بازی اول مقابل سپاهان در دور رفت (که آی تی سی قایدی صادر نشده بود) او در تمام مسابقات این فصل برای استقلال به میدان رفته است. مهدی قایدی که پایه گذار گل اول استقلال مقابل ملوان در بازی برگشت بود (صحنه ای که با ارسال در عرض باعث شد پدرام قاضی‌پور به اشتباه دروازه خودی را باز کند) در بازی با مس کرمان نیز به همین شکل پایه گذار گل اول استقلال شد تا خدایی اصل دروازه مس را باز کند! اما در ادامه او زننده گل سوم تیمش در کرمان هم شد تا دومین گل این فصلش را به ثمر برساند.

این بازیکن در دیدار با نفت مسجد سلیمان دوبار دروازه این حریف خوزستانی را باز کرد و یک ضربه پنالتی را هم از دست داد تا حالا چهار گله شده باشد. قایدی در دو بازی اخیر سه گل به ثمر رساند تا ضمن هت‌تریک در شمار گلهای این دو هفته‌اش، در سه بازی متوالی مقابل ملوان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان ستاره استقلال بوده باشد. مسابقاتی که به زعم کارشناسان فوتبالی به دلیل آمادگی بسیار بالای این بازیکن استقلال توانسته بردهای پرگلی را برای خودش رقم بزند. با توجه به درخشش قایدی طی این مدت این ۹ امتیاز در ۳ دیدار متوالی روی کاکل این ستاره استقلالی در سبد امتیازات استقلال ریخته شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها