|

پیشنهاد توهین‌آمیز رئال به آسنسیو!

قرارداد آسنسیو با رئال در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید به توافق نهایی نرسیده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که رئال مادرید تابستان گذشته قصد داشت در صورت دریافت پیشنهاد با فروش این بازیکن موافقت کند، حالا سیاست جدیدی را در پیش گرفته و پیشنهاد تمدید قراردادی را به صورت رسمی به او ارائه کرده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این هافبک اسپانیایی پیش از این نیز اعلام کرده بود که دوست دارد به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد اما همه چیز تنها به خواست او بستگی ندارد و به همین دلیل ممکن است شرایط به شکل دیگری پیش برود. 

10 روز پیش مارکا خبر داد که مدیران رئال پیشنهاد تمدید را به او ارائه کرده‌اند و حتی دستمزد او را در این قرارداد جدید نسبت به قرارداد فعلی افزایش داده‌اند.

1745278

در همین رابطه شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو و به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا شد که پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به این بازیکن با دستمزد فعلی است و رئال قصد ندارد پول بیشتری به او پرداخت کند. ستاره اهل مایورکا این رفتار رئال را نوعی توهین به خودش می داند و بسیار بعید است که این پیشنهاد را قبول کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی